Aklı olan Uydunet kullanmaz!

Düzeltme 03 Temmuz 2010
Yaklaşık 1.5 sene önce başımdan geçen olaylara dayanarak yazdığım “Aklı olan Uydunet kullanmaz!” başlıklı yazımı artık sahip olmadığım fikirleri ifade ettiği için yayından kaldırıyorum.

Kendilerinden zamanında çok çekmiş olsam da uzun süredir hiç bir problem yaşamadan, hatta bir vesile ödemeyi unutup geciktirdiğim faturalar nedeniyle bile kesinti yaşamadan tıkır tıkır internet kullanıyorum.

Şu son 1 sene içerisinde Uydunet gerek teknik altyapı, gerekse müşteri yaklaşımı konusunda kendisini inanılmaz derecede geliştirdi ve bir çok müşterisi gibi benim de gönlümü almayı başardı. Ben artık ödediği paranın karşılığını aldığına inanan mutlu bir Uydunet müşterisiyim.

Durum böyleyken ve bu yazı hala bir çok web sitesi tarafından referans olarak gösteriliyorken, insanların geçmişte kalmış ve çözüme ulaştırılmış sorunlar yüzünden firmanın şu anki hizmet kalitesi hakkında olumsuz düşüncelere kapılmalarına kesinlikle vicdanım el vermez.

Facebook Yorumları

76 Yorum

  1. mustafa

    hocam yazdıklarınızı baştan sona kadar okudum ben istanbul fatih bölgesin de bir uydunet kullanıcısıyım uydunet i o kadar çok yermişsiniz ki siizn tt net  bağlantısı yapan bir iş yeri sahibi ve ucuz internet sunan uydunet ten dolayı işlerinde, abone yapmada düşüş yaşayan bir esnaf olduğunuz kanısına kapılmama neden oldu
    yaklaşık iki aydır uydunet kullanıyorum söylediğiniz şikayetlerin en ufak bir tanesini bile yaşamadım internetim tamamen canavar gibi  maşallahı var 512kullanıcısı olduğum halde  diğer şirketlerin 1024 ü ile yarışacak seviyede. indirme hızı 120 130 kb ın altına düşmüyor  2 tane film indiriken çok rahat bir şekilde aynı zamanda online dizi izleyebiliyorum .bunu duyan 1024 tt net, smile kullanıcıları şaşırıp kalıyor.. gerçekten de uydunetin 512 si bile tt netin ya da özellikle smile in 1024 ü ne eşit.bu yüzden bütün tanıdıklarıma uydunt i tavsiye ediyorumdevlet kurumu olduğu için de hizmet tarifeleri de çok uygun .düşünen arkadaşlara  bir kez daha tavsiye ederim

  2. Caner
    Yazar

    @Mustafa, şu an sahip olduğun bu hız belki de ben ve benim gibi kimseler sayesinde olmuştur hiç bu açıdn bakmayı düşündün mü? 

    Söylediklerine kısmen katılıyorum, bu yazının yayınlandığı tarih olan 29 Mayıs’tan itibaren Uydunet’te hız açısından büyük ilerlmeler oldu, bilemiyorum belki de altyapılarını güçlendirmişlerdir.

  3. MUSTAFA

    UYDUNET SAHİBİ İSENİZ VE EVİNİZDE 3 BİLGİSAYARINIZ VAR İSE KESİNLİKLE PSİKOLOJİNİZ BOZULACAKTIR. ALT YAPISI YETERSİZ. İNTERNET DEVAMLI KESİLİYOR.ARIZAYA BİLDİRİYORSUNUZ. 3-4 DEFA GELECEKLERİNİ BİLDİRİYORLAR.GELMİYORLAR.IP NUMARALARI ÇAKIŞIYOR,KULLANDIĞINIZ ROUTER  YETERSİZ DİYORLAR. SİZ 200 TL VERMİŞSİNİZ GERİ VERMEK İSTİYORSUNUZ.ALMIYORLAR. ONLARIN TAVSİYE ETTİĞİ MARKA İSE ÇOK KALİTESİZ VE EN YETERSİZİ. AMA HERHALDE BU MARKA İLE DİRSEK TEMASI VAR. NETMASTER DENİLEN BU MARKAYA ULAŞMAK İSTERSENİZ İLETİŞİM KURACAĞINIZ BÜTÜN KAPILAR TÜRKSAT’A ÇIKIYOR. BÜYÜK SORU İŞARETİ.
    KAMPANYADAN ÇIKMAK İSTİYORSUNUZ 200 TL ÜZERİNDE BİR RAKAM İSTİYORLAR. BÜYÜK SOYGUN. DOKTOR PARASI İLE KAMPANYA İPTAL PARASI ARASINDA TERCİHTE BULUNACAKSINIZ.BENCE İPTAL EN MANTIKLISI.

  4. Emre Aydın

    1 MB ttnet uyesiydim. 49 lira sınırısz biliyorsunuz. Derken HD film indirme hevesine bu TTNET iptal edip 4Mbit Uydu Net aldım. (Ucuz etin yahnisi…)
    Cok eskiden bir sure kablo modem kullanmıstım. 128 K oldugu zamanlarda.. O zamanlarda verilen modemimi kurulumda denedim calisti derken 2 hafta sonra hergun kesilmeye basladı.
    Musteri temsilcilerini telefonumdan arayip telefon parasına verdigim para ile TTNET 4Mbit hizmetine erisirdim kanımca. Modemimi degistirtim yine yuksek pingler ve jitter ler. ve kesintiler.
    Katiliyorum. Online oldugum zaman nimet gibi geliyor. En kısa zamanda TTNET e geri donus yapacagim.
    Buyuk bir duzmece uydu net..
    bu arada en sinir oldugum o turksat 4440126 ararken o cingil En hızlı ve kesintisiz internet diyorlar ya.. KESİNTİLİ kardesim yil 2010 kesintili!!
     

  5. Mehmet

    Tamam iyi güzel Uydunet iyi değil de TTnet iyimi ben TTnet Adsl kullanıcısıyım
    sırf telefon geldiğinde hat kopuyor diye ayrı telefon hattı aldım.O zaman problem yaşamıyordum.Ama Fiyat artık pahalı gelmeye başlayınca Ayrıca aldığım telefon hattımı iptal ettirttim. Hadi dedim kampanyası varmış Smile Adsl geçtim 4.Mbit sınırsız hat bağlandı birde hız testi yapayım dedim birde ne göreyim hız 2,600 geçmiyor telefon açtım baktılar sizin Telefon altyapınız 4.Mbit desteklemiyor dediler e kaç dedim 2.Mbit anca destekliyormuş. O zaman niye fazla para ödeyim dedim 2.Mbit sınırsıza düşürttüm Bu sefer hız testi yapıyorum 1,700 yakalıyorum tamam ne yapalım dedim bir de download lara başladım ne göreyim 1.Mbit iken indirme hızım 110.Kb iken 2.Mbit de hız 25.Kb düştü aradım dedim hız testinde çıkan hızları kullanamıyorum dedim ne
    Web sayfası açarken falan hız var ama film vs indirirken hız yerlerde.
    birde indirme yaparken tam 700.MB lik dosyanın sonuna gelmişim evin telefonu çalmıyormu açtığım anda hat kesiliyor bütün indirilen dosya boşa gidiyor.
    Daha fazla anlatsam neler neler şimdi KabloNet (UyduNet) düşünüyorum
    arkadaş bir şekilde firmayla aralarında geçen diyolog sebebi ile kızmış kötü taraflarını yazıyor ama düşünmüyorki TTNet daha kötü hızı bırak kesilmeler adamı kahrediyor. Bizim burada (Kadıköy-İstanbul) KabloNet de araştırdım fazla kesilme olmuyormuş. Ayrıca Telefon hattı 4.Mbit desteklemiyor diye bir problemde olmayacaksa bence KabloNet (UyduNet) denemekte fayda var.
     

  6. hüseyin

    aynen caner arkadaşım.katılıyorum sana bağlattırdığımız günden beri arızalı.ilk hafta heralde 30 defa aramışımdır.geliyorlar sinyal düzeltiyorlar gidiyorlar.ucuz ama çok para verecen sinirlenmiycen.bunun yüzünden sinir hastası oldum.hız düşüyo.gelip gitmeler yapıyor.

  7. hüseyin

    1 ay kullandım 1 yada 2 saat internet hizmeti alabildim (sürekli arza) üstüne bide 200 tl ödedim hızlı falanda degil baştan sona uyduruk net benim gibi enayiler oldukca bu uyanıklarda cebini dolduruyo işte..

  8. Emre Okan

    merhaba arkadaşlar;

    Bursa’da oturuyorum. 14 aydır uydunet kullanıyorum. 3 sene TTNET illetini kullandıktan ve lanet ettikten sonra… kesinlikle hiçbir problem yaşamadım. ha yaşadım ama TTNET’in yaşattıkları yanında cennetten nimettir. 1-2 kere netim kesildi. kesildiğinde aradım genel çalışma var Bursa bölgesinde dediler. TTNET’ten alışmışım yalanlara inanmadım. bekledim gerçekten de internet bağlantısı bir gidip bir geliyor, hız birden çok yüksek başlıyor, bir düşüyor, yine kesiliyor. yani adamlar gerçekten bir çalışma yapıyorlar.  bakım çalışması var dediklerinde dikkat edin, izleyin. 
    ben çevremdeki herkese şiddetle tavsiye ediyorum uydunet’i. hem cidden kesintisiz, hem cidden ucuz, hem de cidden daha hızlı… 
    herkese iyi günler… 

  9. Fehmi

    Emre bey,
    Bursa’da nerde oturuyorsunuz acaba? Ben de bugün yarın uydunet bağlatmak üzereyim, hatta başvurdum gelip bağlamalarını bekliyorum. Ama yukarıda yazılanlar beni çok ürküttü.
    Ben Nilüfer, de Beşevler’de oturuyorum. Bizim burada altaypıyı da yeni kurdular zaten.
    Caner bey,
    26 aralık 2009 tarihli editinizde iyi gelişmeler olduğunu söylemişsiniz.
    Şu an durum nedir bilginiz var mı acaba ?
     
    Teşekkürler, saygılar.

  10. Caner
    Yazar

    Fehmi Bey Yalova’da şu an herhangi bir problem yok ve uzun süredir hem stabil hem de hızlı bir şekilde bağlanıyorum. Hatta bir süre daha böyle devam ederse bu yazıyı burdan kaldırmayı bile düşünebilirim, ben memnunum.

     

    Önerip önermediğimi soracak olursanız, dediğim gibi eğer bundan sonra Uydunet hep bu şekilde hizmet verecekse ben şahsen gönül rahatlığıyla öneririm.

  11. Fehmi

    Caner bey çok teşekkür ederim, içimi rahatlattınız.
    Hızlı yanıt ve desteğiniz için ayrıca teşekkür ederim.
    Saygılarımla.

  12. Emre Okan

    Fehmi Bey selamlar,
    Ben Fomara’da oturuyorum. Kervansaray Otel’in aralığında. Sizin oralarda yoktu ama bu ara bayağı muammalı bir çalışma içerisindeydi Türksat, demek ki sizin tarafa da hatlar çekilmiş. bence süper ötesi olmuş. çünkü çok yakında quicknet gibi 100 mb hızında internet verecekler. buna istinaden de fiyatlar düşecek. bu yönde duyumlarım oldu ama daha türksat ofislerinin bile bilgisi yok :))
    söylediğim gibi ben çok çok memnunum ve herkese de tavsiye ediyorum. 1 mb sınırsız internet kullanıyorum ve idm programıyla 130 kb ile çekiyorum dosyaları. ayrıca müşteri temsilcileri telefonun diğer ucundan anında modeminize ve bağlantınıza müdahale edip sorunları giderebiliyor. telefonla giderilemeyecek sorunlar için de kayıt oluşturuyorlar ve ertesi gün mutlaka sorun giderilmiş oluyor. daha bırakın 2 günü 1 tam gün internetsiz kalmadım ben. genelde arıza kayıtlarını gece verdim, o da 1-2 kez ve ertesi gün öğlene kadar sorun giderilmiş oldu hep. benim söyleyeceklerim bu kadar. sorularınıza vakit buldukça cevap yazarım. iyi günler…

  13. zac_i_e

    hafta sonu ankaraya gittim. eryamana superonline fiberoptik kablo döşemiş. 69 liraya 20Mbps limitsiz internet almış abim. 10Mbps limitsiz internet de 49 lira. ayrıca telefon hattı bağlatmak zorunda da değilsiniz. bence bu şartlar altında uydu da ttnet te alınmaz. tebrik ettim superonline seni 😀

  14. Bahadır

    Caner bey yazınızı hiç değiştrimeyin çünkü bu uydunet kazığını herkesin bilmseni istiyorum (yazı biraz uzun olacak çünkü turksat ve uydunetle yaşadığım bütün macerayı yazacağım sabrınız için teşekürler) :
    Macera bundan tam 1 ay önce başladı fatih bölgesinde bulunan evime internet alacaktım ve bi türlü karar veremiyodum bi gün arkadaşlarla gitar çalarken bi internetten araştırayım dedim hangi neti bağlatayım diye, bi de baktım uydunetin fiyatları yerlerde ohh dedim ya sonunda paso kazık yemekten kurtulduk evde az internete girdiğim için 10 Mbit / 5 GB limitli paketi aldım/çarşamba günü ) . Adamlar perşembeye randevu verdiler tabiki tahmin edebileciğiniz gibi gelmediler, cumaya verdiler geldik gittik sizi bulamadık dediler bütün gün evde oturuyodum yalanların ardı arkası yok . Pzt si ye randevu verdiler yine gelen giden yok. Bu sırada evde telefonum olmadığı için türktelekomun 50 kontörlü kartlarından alıp her akşam saat 18:00 gibi bunları arıyorum  gelecekmisiniz diye. (Salı günü) En son dayanamadım gittim bakırköydeki taşeron firmaya arabayla, girdim içeri açtım ağzımı yumdum gözümü bütün gün evde oturuyorum gelen giden yok siz ışık hızıylamı gelip kapıya vurup kaçıyosunuz diye , taşeron firmadan bi bayan beyfendi başkalarınada randevu verip gitmiyolar diye sesizce söylendi, bende buranın yetkilis nerde dedim üst kattaymış çıktım adamın yanına : “Beyfendi ta fatihten geliyoruz ayıp değil mi yaptıgınız bağlıyacaksanız bağlayın bağlamıyosanız iptal edin dedim “. Adam bunun üstüne yarın sabah öğleden önce bi ekip yolluycanı söyledi. Çarşamba günü saat 14.00 kadar evde bekledim fakat oda ne ekip yok !!! Arabayla tekrar bakırköye doğru yola koyuldum bu sefer sanırım adamı boğazlıyacağımı düşündüm. Tam 5 dk lık yolum kalmıştıki telim çaldı saat :16:00 ” beyfendi size geliyoruz 5 dk ya hazır olun” Hemen arabanın el frenine asılıp eve doğru yola koyuldum. Geldiğimde uydunet ekibinde salih usta interneti bağladı banada tomar tomar imza attırdı gitti . Bende WOW’a girdim bi baktım MS (ping dediğimiz olay ) 150 dedim oha süper !!! İyiki bağlatmışım bağlattığıma değdi diye düşündüm arkadaşları eve çağırdım 3 kişi 2 saat wow oynadık saat 19:00 civarlarında MS(ping) ler yükselmeye başladı önce 1000 sonra 3000 oldu oha dedik !! Raid saati geldiği için ve bu internetle oynanamaz olduğu için arkadaşımın hemen millet caddesinin karşısındaki eve gittik. Bi de baktık bendeki 3000 ms onda 212 ms . Geçicidir diyip fazla önemsemedim açıkcası. Bundan 2 gün sonra evde tekrar bi WOW’a giriyim dedim. Allahım oda ne 7000 ms bende tukcell vın vardı önceden onunla bile max : 1100 ü görmüştüm. Ne oluyo diyip bi google.com a giriyim dedim. Google ın gelmesi 40 sn sürdü. Facabooka bakıyim dedim 3 dk da girdim . Hemen ping atmaya başladım -ping yahoo.com -t yazdığımda yaklaşık 4 defa aşımı ve 2 defa ping gördüm. Speedtest.com a girdim %61 veri kaybı yazıyo. Hemen ankesörlü tele koştum 444 0 126 yı tuşladım paso müzik dinleyip kontörüm 50 den 30(20 dk boyunca) a düşünce telefonu acıyıp açtılar heralde. Dedi böle böle internet gidip geliyo rezil halde telefona çıkan bayan : ” Yok ben bi şey göremiyorum hattınız gayet sağlıklı görünüyor dedi” dedim gel bi de kendin bak !! biraz çıkıştıktan sonra bayan yumuşayıp yarına randevu verdi. Kendi kendime dedimki ne güzel ya bugün arıyosun yarına randevu alıyosun süper bişiy . Yarın hakkaten geldiler inanamadım önce gelen ekip çok samimi ve içtendi gayet 10 numara insanlardı çay yaptım çaylarını içtiler sorunu gördüler. Dedim oh be artık düzelecek, nereye öle hemen 🙂 .Sorunu gördüler internet frekanslarıyla oynadılar felan yok tık yok çözemiyolar , gelen kablodan kutuya kadar santimetre santimetre incelediler bulamadılar sorunu.Ana merkezle biz bi konuşalım size dönelim dediler tamam dedim . 5 gün geçti dönen eden yok sorun devam ediyo. Bi daha koştum ankesörlü telefona bi daha müzik felan Cem bey açtı telefonu ” Evet dedi sorununuzu görebiliyorum ekip yolluyoruz felan ” . Nese bi daha ekip geldi onlarda halledemedi . Bi daha aradım bi ekip daha onlarda halledemedi. Totalde 12 kez ankesörlü telefondan aradım 4 kez ekip yolladılar olay çözülmedi. Gelen ekip problemi görüyo fakat çözemiyo. Son yolladıkları ekip ki ben onlara TESELLİ VE TESKİN ekibi diyorum , geldiler çaylarını sigarlarını içtiler aynen şunu sölediler ” AA hakkaten internet çok kötü ya ” ulan lavuk diycen ben bunun zaten farkındayım , sonraki sözcükleri ” Abi çok geçmiş olsun ya, bizim yapabileceğimiz bi şey yok , üzülme abi ya düzelir inşallah bakalım biz bi canını sıkma sen ” dediler. Adamlar bildiğin sana kazığı soktuk üzülme ama tarzında konuşup gittiler. Dellendim resmen 10 gün geçti internet hala rezil. Uydunetin Gayrettepe Yıldız Posta Caddesindeki ofisine gittim 17. katta küçücük bi yer, içeri girdim içerdekiler birbirlerine uçak felan fırlatıyo kalem fırlatım kahkaha atıyolar, dedim ohh keyifler yerinde Arıza kayıt masasına gittim laptopum yanımdaydı internetteki rezilliğin fotolarını ve videolarını çekmiştim onları izlettim adama %60-80 veri kayıbı yaşıyorum ve pinglerim tavanda 3000-7000 arası dedim. Adam fatih bölge sorumlusunu aradı , dediki probleminiz bugün çözülecek neşe içerisinde arabaya binip evime geldim , bide baktım kapının önünde uydunet ekibi ben araban aşşağı adımımı attım hemen geldiler ” Ahmet bey ? ” dediler. Bende evet dedim hazır ol vaziyetinde bekleyip ” Sorununuzu halletmeye geldik dediler ” bende ohh be dedim. Yukarı çıktık yine her ekibe olduğu gibi bu ekibede çay felan yaptım. Baktılar 1.5 saat boyunca sorunu halledemediler geçmiş olsun dilekleriyle gittiler . Giderken bana uydunetin teknik servis numarasını verdiler oraya tel açtım. Bölge sorumlusu murat beyle görüştüm hakkaten tam anlamıyla anlayışlı bir insan. Dediki bi de ben bakayım , ben sizi yormayalım felan dedim ama adam gayet ne bi de ben göreyim dedi dün evime ekibiyle beraber geldi. Problemi gördü meğer sorun HIZLI internetteymiş. Uydunet ataköye kadar kendi hattını kullanıyor oradan sonra CNT mi öle bişey o ve türktelekom bağlantısına giriyor  fakat gelin görünki orada 10 Mbit uyumu yok bişeyler oluyor ve veri kayboluyor. Hemen ankaraya telefon açtı internet hızını düşürelim dedi ankaradakiler kabul etmedi problem olmadığını felan söylediler murat bey biraz ısrar edince kibarca telefonu kapattılar. Murat bey elinden geleni yaptıgını ve yapacağını söledi bu arada tabiki 15 gündür internetsizim. Zannetmiyorumki bu problem çözülsün çünkü aralarında bi uyumsuzluk var adamların, bir türlü problem çözlümüyor. Düşük hızları bilmem ama 10 Mbit internet bağlatma gibi bi kerizlik aman HA yapmayın !! 15 gündür en az 100 YTL bu işlere harcamışımdır ama sorun hala çözülmedi. Giren bana girdi .Adamlar en azından kardeşim 10 Mbitte şimdi sorun var sana 1 mbit verelim felan demediler ve hızımı taahüt nedeniyle düşüremiyorum ki zaten en yüksek hızdayım. Bugün 17. gün Uydunetin bana çektirdiği çile ve zulmü ne smile adsl de nede ttnet te yaşadım. Burdan Uydunetin Patronlarına seslenmek istiyorum ALLAH BELANIZI VERSİN AMİN !! …

  15. Ünal

    ‘Caner’ adlı kullanıcının söylediklerine katılıyorum ve UyduNet ile alakalı söylediklerini tamamen doğru buluyorum.Ve konunun ele alınış tarihi 26 Mayıs 2009. Şu an bile (16.03.2009) bir adım öteye geçebilmiş değiller. Fatih bölgesinde oturduğunu ve bu kesintilerin olmadığını iddia eden kişinin modeme okuyup üflemesi sonucu böyle bir hataya uğramadığını düşünmeye başladım. Örneğin bu sabah 04:00’te modem üzerinde net bağlantımın olduğu görülüyordu ve bağlantım o kadar yavaştı ki tahminen 0,01 MB bile değildi. Yani aslında bağlantım yoktu:) Google’ın anasayfasına bile giremeyecek kadar yavaş bir bağlantı. Evet TTNet rakiplerine oranla oldukça pahalı bir hizmet sunuyordu bence ve kotalı kullanıcılara çoğu zaman sürpriz niteliğinde yüksek faturalarda geliyordu. Ama hizmet konusunda gerçekten takdire şayan olduklarıda bir gerçek. ‘Yiğidi vur, hakkını yeme’ dedikleri şeyi yapmak zorundayım sanırım.

  16. EMRAH

    7 aydır uydunet kullanıyorum bu söylediğin sorunları 1 kez yaşadım arıza kaydı verdikten 5 dakika sonra teknik ekip kapımdaydı alışılagelmiş klasik ttnet ekibinden farklı kibar nazik bi okadarda bilgili bi ekiple karşılaştım..sorunumu cok kısa surede cözduler..
    ben o sorunları 3 yıl abonesi oldugum ttnette sık sık yaşıyordum malesef çoğu arızayıda kendi çabamla giderdim çünkü ekip genelde gelmiyodu .. gelsede iş işten geçtikten sonra geliyordu bu anlattıklarından yola cıkarak senin ttnet çalışanı,sponsoru hatta sahibi oldugun kanısına neden vardım bilmiyorum :))))

  17. bahadir258

    hıhı evet öyleyim abone nomu rahatlıkla verebilrim artık 102 ile başlayan çünkü bugün itibariyle uyduneti bıraktım allaha şükür. Çektiğim 1 ay 1 haftalık eziyet sonunda biti. Doping bağlatıp bide onu deniycem. Abicim anlattıklarım harfiyen doğru Fındıkzade akkoyunlu sokakta oturuyorum bize gelirsen çektiğim fotoları gösterebilirim sana açık adresimide yollarım hiç sorun değil yani böle bi kanıya neden vardın anlamadım ama nese ben aynı mesajı info@uydunet.net e de yoladım hatta gayrettepedeki merkezde okjumuş maili bu yaşanmış bi olay ister inan ister inanma, gelen ekiplerin nazik olduğu konusunda sana katılıyorum ama gel görki problemi çözemeyen bi ekip ne işime yara sana sorarım ???? Fatih bölgesindeki abonelerin durumunu yansıttım size sen uzayda mı yaşıyosunki uydunet çekiyo orda hayret yani… Nese benim problemim bitti uydunetle iptal ettirdim çok şükür darısı bütün fatih halkına tekrarlıyorum açık adres yada msn verip fotoları yollayabilrim rahatım yani…

  18. uydunetzede

    Öncelikle, kopmuyor diyen arkadaşlar ya yalancılar ya da seyrek kullanıyorlar. Uydunet KabloNet adı her neyse almayın. Öyle ciddiyetsiz bir kurum ki reklamlarının tam tersi hizmet vermekten utanmıyor. Alırsan pişman olursun. Ben pişmanım belli bir masraf gerektiği için modem kurulum filan pişman bir halde kullanmayı sürdürüyorum. Ama siz internet için başka yollar arayın kendi iyiliğiniz için. Zırt pırt kopar kesilir arızası olur kazısı olur yağmuru olur eskiden elektrikler kesilirdi aynı onun gibi bir şey. Kısaca alma bulunduğun hal inan ki daha iyi olabilir. Ah bu memlekette düzgün olan bir şey olacak mı bir gün acaba?.

  19. Peri

    Ben 05/2010’da (Samsun) abone oldum. O günden bugüne kadar toplam 140gb üzerinde download yaptım. Sitelerde gezindim (işim gereği). Saniyelik kopmalar hariç hiç bir problemle karşılaşmadım ki bu kopmalarda ne downloadlarımı nede gezinmelerimi etkilemedi.
    Benim tavsiyem ki kendimden örnek veriyorum, kullanmadığım halde sabit telefon parası ödemek ve iki site gezince kota aşımına uğrayıp 3-4 kat fatura ödemek yerine uydu-net almak en mantıklısı.
    Benim de şikayerlerim yokmu var elbette. Ama internetten değil. Sinema paketlerinde bazen aynı anda 4 kanalda birden aynı film oynaması.
    Başka sıkıntım yok.
    Herkese selam…

  20. 4 aydır Ankara’da Uydunet limitsiz 512 kbit/sn kullanıyorum. Hiç kesilme yok. TTNet ADSL’de en az 29 lira, limit aşımı olduğu aylarda 40-50 lira faturadan bıkmıştım. Şimdi 18 lira, hem de limit derdi yok. Hızı yabancı sitelerde ADSL’in kağıt üzerinde 4mbit/sn, (gerçekte 512 kbit/sn) kadar. Bugüne kadar hiç kesintisiz çalıştı, nazar değmesin.

    Sorunlar ise şunlar: 1) En az 70 lira verip yeni modem almak gerekiyor, 2) modem resetlense bile sabit kalan IP nedeniyle çok fazla virüslü paket geliyor (ADSL’de hiç gelmezdi), firewall ile portların çoğunu kapatmak şart 3) download iyi ama upload hızı çok düşük.

    Sonuçta özellikle evinizde kablo TV varsa Uydunet en iyi olmasa bile en ucuz çözümdür. Kalitesi de iş görür.

    • kerem parlakgumus

      benim evim,

      bahcelievler mahallesi
      kazakistan caddesi (emek 4. cadde)
      cankaya ankara
      uzerinde

      ankaranin bazi bölgelerinde uydunette kesilmeler oluyormus, bazilari ise ankarada uydunetin guzel oldugunu soyluyor, sizin eviniz hangi semt ve hangi mahallede, ayni iste, bende kesilme olmaycagi icin uydunete gecebiliirm.

        • kerem parlakgumus

          Kisaca ankara cankaya bahcelievler mahallesi icin
          * ) uydunet kullanmayi öneriyor musunuz?
          *) yoksa ankara, cankaya icin bilgi sahibi degil misiniz?

          cunku yalova icin su an sorunsuz calistigi, ankara cankaya icin sorunsuz calisacagini garanti etmez:)
          ankaradaki bir eviniz mi senelerdir sorunsuz? neredeki eviniz senelerdir sorunsuz?

  21. Mehmet

    Ben Uydu nete Bursa/ Kükürtlü mah. 2010 yani bu yıl abone oldum,sınırsız ve 1 MB hızında Hız ölçümlerimi çok iyi (sanal olarak) ancak internet sayfaları o hıza göre ağır pcden diyeceksiniz o kadar da değil pcde iyi,1 ay uydu net kesilmesi olmadı ancak ondan sonra 15 günde bir kesinti oldu 4440126 aramak için uydu netten daha fazla ücret ödüyorum bekletiyorlar ayrıca,Çünkü normal telim olmadığından mecburen cepten arıyorum,Son 1 aydır sürekli özellikle gece saat 21:00 den sonra 1 dk.net gidip geliyor,bu hemen hemen hergün çok sık oluyor,Arıza servisini cepten arıyorum,Şu an her şey normal Net olmadığında ara diyorlar,Oysa net 1 dk sonra tekrar geri geliyor,Online işlemlerde sorun yaşıyorum.Bende internet bağlantısı kesikken başka sokaktaki komşuya soruyorum anlarda sorun yok,bir türlü bu sorun giderilemedi ve uydu nete sözleşme yaptığıma pişman oldum.
    Gelen ekip her şey normal diyerek gidiyorlar ama 1 dk kesinti oluyor o ana aryamamaki onları…

  22. arslan

     Tam bir fiyasko uydunet. TTNeti kapattırdım uydunete geçtim. geçtiğimede geçeceğimede pişman oldum 1 ayda 8 kere müşteri hizmetleri aranırmı ya. 8 aydır kullanıyorum 42 defa arıza kaydı bırakmışım. UZAK DURUN AMAN…

  23. kaan

    MERAHABA ARKDAŞLAR YORUMLARINIZI OKUDUM KIMI PİŞMAN KİMİ MEMNUN BEN TURKSAT KABLO TV ÇALIŞANIYIM UYDUNETTE Kİ SORUN ŞUU KİMİNİN BÖLGE ALT YAPISI İYİ SORUNSUZ KIMININKI SORUNLU AMA ŞU GERÇEKKİ GENİŞBANT YANI KABLO İNTERNET DUNYANIN ENHIZLI İNTERNET SAGLAYICILARINDAN BİRİ ALT YAPISI FİBEROPTİK DESTEKLİ KİMİNİZİN ŞEBEKESİ 20 YILLIK KİMİZİN 1 YADA 2 YILLIK BAZI BÖLGELERE İNTERNET HİZMETİ 1 SENE OLMUŞTUR AÇILALI. AMA UYDUNET GERÇEKTEN HIZLI VE EKONOMİK SORUN ÇEKEN ARKADAŞLARI ANLIYORUM AYRICA BENDE UYDUNET KULLANICISIYIM BENDE DE KESİNTİ OLUYOR KİMİLERİ İÇİN İNTERNET İŞ KİMİLERİ İÇİN EĞLENCE TABİKİ KESİLMESİNİ YADA ARIZALANMASINI İSTEMEZ BENDE AYNI GÖRÜŞTEYİM AMA ALTYAPI ÇALIŞMALRI ÇOK ZAMAN ALAN Bİ İŞLEM MALUM TURKİYENIN ALT YAPISI İYİ DEĞİL AMA BUNLARI AŞMAK ZAMAN ALIYOR.BU TTNET İÇİN DE GEÇERLİ… SABIRLI DAVRANMANIZI RICA EDİYORUM … HEPİNİZE SAYGILAR ESENLİKLER DİLİYORUM.

  24. Turbo

    Yakın zamanda uydunet tarifeleri değişti. 512 kbps yeni abone alımına kapatıldı, ama eskiler bir şey yapmadığı takdirde hızları da ücretleri de öyle kalacakmış. Yani ayda 17.5 + 7 TL FOREVER. Limitsiz 1 mbps fiyatı düşse bile birden 29 + 7 TL’ye atladığı için bütçemi zorlayacak. Ötekiler, yani kullandığın kadar öde vs. fasarya, sonuçta 40-50 TL faturayı kapıda bulursunuz.

    Merak ettiğim şu; 512 limitsiz kullananların ne kadarı 1 mbps’ye geçmek ister, ya da geçti? Bir de 24 taahhütle kablonet ücreti almıyorlar. O zaman ayda ayda 29 vs. 24.5 TL oluyor ki kabul edilebilir, tabii ki 2 yılda kimbilir neler neler göreceğiz.

    Geçenlerde kapıya Superonline FiberNet geldi, 10 mbps (gerçek hızmış) 1 ay ücretsiz deneme teklif ettiler, sabit ücret olmadan modem üzerinden Voip telefon bulunuyor; ne var ki limitsizi ayda 49 TL. 29 TL’ye limitlinin de kotası hıza oranla çok düşük kalıyor, o hızda dikkatsiz kullanımla kaza olup fatura hemen 58’e dayanabilir. Aslında verdikleri hizmete göre mantıklı rakamlar belki, ama rakamlar bana çok geleceği için vazgeçtim. Bir de 10mbps gibi bir hıza ihtiyacım var mı diye kendimi sorguladım. 2 yıl taahhüt ise cabası.

    Uff, avantaj/dezavantaj oranının çok net olmadığı böyle durumlarda karar vermek beyin hücrelerini çok yoruyor 🙁  Kardeşim, şöyle ayda her şey dahil 19 liraya limitsiz 1mbps hayal mi? Ekonomik limitsiz tarifede download suistimalcilerine karşı önlem olarak mesela 10GB adil kullanım kotası koyarsın, sonra hızı ay sonuna kadar 250kbps’ye düşer. Anlaşılan TTNet Türkiye genelinde hala tekel konumundayken zor …

  25. 1.5 yıldır uydunet kullanıyorum.Maalesef sözleşmeli tahutlu almak gibi bir aptallık yaptım.elle kere arıyorum. arıza arıza bahcelievler (ist) bölgesindeyim. tv setup box uydurma ile bilrlikte aldım.gece 12den sonra umut yok kesinlikle zaten goruntu icinde 200 kanal olucak dediler satarken 40 dı simdi biraz biraz cogaldı.ama yalan dolanla sattılar.kendim adsl iptal ettirdim Uydunet aldım aldıgıma bin pişman oldum Adamlara ben size tahut verdim sizde hizmet tahutu verdiniz ama yapamıyorsunuz diyorum.Hiç bir şey demiyorlar .Tuketici mahkemesine gidip aslında itiraz edip paramızı almamız lazım ama bunlarla ugrasacak vaktim yok.Şimdi adsl aldım digerini kullanmıyorum ama yinede parasını oduyorum.( bu arada wireless modem almayın ik imodem degişti çin malı dandik modem bir odadan bire cekmiyor…denerseniz deneyin ama sözleşme yapmayın pişman olursunuz ..TTNET digerleri 8 mbit e kadar cıkarken bunlar halen 4 mb sınırlı 1 gb limitli takılıyorlar…sıfır sıfır sıfır

  26. Batur

    Uydunet bağlatalı 3 gün oldu, daha şimdiden pişman oldum! Edirne’de merkezdeyim. TTNet kullanıyorduk, 4 GB sınırlı aylık 29 liraydı fakat facebook videoları falan izleyince kota aşıldığından aylık 40-45 lira fatura geliyodu, kablo tv artı uydunet (sınırsız 1 MB) ayda 29 lira olunca daha mantıklı geldi ve bağlattık. TTNet hız testi yaptığımda 6.5 Mb çıkıyodu, uydunet yazdığım gibi 1 Mb, gerçekten büyük hız farkı var, videolar yüklensin diye yarım saat bekliyorum, bazı sayfaları yükleyemiyor, bu yavaşlık insanı kanser eder, sırf limitsiz diye bağlattık ama zaten bu kadar yavaş olunca video falan izleyemiyoruz ki limiti aşalım!

  27. 8 yildir eski adiyla kablonet, uydunet kullaniyorum, ve onceleri tum cevreme adsl yerine kablonet kullanmasini onerirdim. ancak son iki yildir cok sorun yasadim. simdi kesinlikle tavsiye etmiyorum. is yerinde ise 2 yildir adsl kullaniyoruz, uydunet ile kiyasladigim zaman hicbir sorun yasamiyoruz diyebilirim. uydunet personeli cok beceriksiz ve ayrica terbiyesiz cunku sizi aptal yerine koyuyorlar. bazi zamanlarda internet kesintilerini de bilerek yaptiklarini dusunuyorum, son 3 gundur sadece geceleri internetim kesiliyor, gunduz sanki baska servis saglayici gece baska. ben artik bant genisliklerinin yetmedigini dusunuyorum. altyapisini hazirlamadan ayda 1tl ye internet satarsa bu sorunlarin olmasi cok normal. ayrica yeni tarifeleri de tuzak. 5mbit internet diyor ama aslinda 5mbit e kadar, yani paylasimli internet sagliyorlar. 5mbit diye satip cok daha dusuk hizlarda hizmet veriyorlar. eski abonelerin tarifelerini de belki de sozlesme geregi degistirmediler, ben 4mbit limitsiz abonesiyim. benim gibi aboneleride bezdirerek kurtulmak istiyorlar heralde. bende artik adsl kullanacagim ve arkasindan uydunet i iptal ettirecegim. beter olsunlar. ankara.

  28. cathliam

    Selam,
     
    Anlaşıldı, uydunet te fiyasko. TTnet tekelinden çıkmayı düşündüğüm için araştırmalara başladım. Fiber internet hakkında siz kullanıcı arkadaşların yorumları üzerine vaz geçtiğim gibi, uydunet hakkında da vaz geçiyorum. Ayrıca bu yaşadıklarınızı erinmeden yazdığınız için sizede çok teşekkür ediyorum.
    Bir arkadas uzunca bir yazı yazmış, tamamını sıkılmadan okudum. Çok iyi aydınlattı beni. Şansa bırakıp bulunduğum bölgede uydunetin iyiydi kötüydü bilmeden bu işe girmem saçma olur.
    Tekrar teşekkür ediyorum.

  29. Demet

    Merhaba Bu yaşadığınız sorunların problemlerin sebebi var tabiki Uydunet  eski ismiyle “kablonet” 2010 yılına girdiğinde Tüm sahalarda “kumkapı” hariç Fiber kablo ile SAHAYA  “HD ve İNTERNET”Dijital yayın vermiş bulunuyor. yaşadığnız sorunlar bundan ibarettir TTnet daha bu yıl başlıyor fiber kabloya. Uydunet kadar hızlı (ev kullanıcısı için) başka internet yok!. teknik servis bina içi ve evinize bakar binanın içinde değilse Şebeke ekibi bakar. sorununuzu çözümlerler. sürecin uzaması (Türkiyede var sadece) kaçak tv izleme yüzünden bir çok abonemiz mağdur oluyor.

    Uydunet Port sistemiyle çalışır abonenin hızı ne ise net olarak onu alır. havuz sistemi (ttnet vs.) yani paylaşımlı değildir.
    “Bahadır 7 Mart 2010 [19:18]” yaşadıklarınızı anlıyorum. Gayrettepe Türksat’ın bölge müdürlüğü . ordan dediğiniz gibi çıkamazsınız.

  30. yücel

    slm  sanırım benim de yaptığım büyük bir hataymış  smile ads den çıkıp uydu nete geçmek kampanyalara aldandım. yıl2010 bu teknoloji çağında böyle bir hizmet sanırım sadece türkiyede. kesinlikle   SMİLE DİYORUM

  31. mustafa

    dünyanın en pahalı ve bi o kadar da kalitesiz interneti bizde bundan hiiiiiç kuşku duymayın.bakın japonyaya 94 mgbit hızlara ulaşıyorlar bu ne demk arkadaş bi cd veriyi ortlama 7.5 sn de indirmek demek. benim 1 mgbit tarife kullandığım zamanda gece yatarken benim yaptığım gibi indirmeye başlarız sabaha anca iner zaten haa diyorsanız bende 5 dk da film indireyim verin 140 lira indirin 🙂 aldğınız bursu verin adsl e sonra kim ne yerse yesin geriye 60 lira mı kalıyo zaten 🙂 günlük döner yiyin ondada zehirlenmezseniz 🙂 elin adamları bizim burda 29 liraya 4 gb sınırlı olan interneti bedava veriyo öğrencilere bizde üç dört kişi toplansak da sınırsız internet i 10 liraya düşük hızlarda erişebilsek diye fikirler üretiyoruz yada bu forumda olduğu gibi hangi firma daha iyi diye tartışıyorz. biz tartışa duralım uzaya çıkan çıksın uzay mı oda ne? :))

  32. Mehmet

    Haziran ayında uydunet şikayetinde bulunmuştum,Ekipler Geldi O zamandan bu yana hiç kesilme hız kaybı olmadı,Sadece arada hızda düşmeler oldu o da çok önemli değil,İsteyince Oluyormuş demekkii…

  33. Onur

    Bende daha yeni 1 haftadır falan uydu net kullanıyorum. 29 tl sınırsız + 7tl koblolu tv olması gerek fakat indirme hızı çok yavaş ve bu sınırsız internetin bir kotası armı bunu merak ediyorum önüme geleni indiriyorumda bunda bi sorun yaşarmıyım ? eğer bilen varsa onurroll@hotmail.com veya burdan mail atarsa sevinirim

  34. bahadir258

    Demet
    1 Ekim 2010 [00:07]

    Demet hanım dediklerim aynen doğrudur. Bu hikayenin dewamı olan süreçte yaşadıklarımı anlatmıyimde daha fazla rezil olmayın çünkü sanırım uydunette çalışıyosunuz, ciddi anlamda insanları kazığın üstüne doğru koşturtmak hoş bi davranış değil bence, hertürlü ispatada açığım dediğim gibi..

  35. Uğur

    İzmir Karşıyaka’da Uydunet’in 1 mbit sınırsız paketini kullanıyorum ve size yazdığım bu mesajı gönderebileceğim bile şüpheli, o kadar hızlı bir internetim var…
    Yaklaşık 2 saat önce Uydunet’ten telefonuma mesaj geldi, mesajda “İzmir’de yurtdışı çıkışlarından kaynaklanan sorunlar nedeni ile yavaşlama söz konusudur en kısa sürede çözülecektir” denilmekte. Ancak 3 gün oldu be kardeşim. 3 gündür bunu düzeltemediniz mi? Çok klişe olacak bu lafım ama 24 gün sonra 2011’e girecez, farkındasınız di mi? Bu mu yani hizmet anlayışınız, kaliteli hizmetiniz, hızlı internetiniz? İnsanların cebinden paraları alırken güzel, müşteriler hakkı olan hizmeti alamayınca “sorun bizde değil onda, bunda, şunda…” (sorunun telekomdan kaynaklandığını belirtiyorlar sitelerinde, ayrıca bu lafım TTNET için de geçerli!).
    Ne oldu Uydunet’in uyduları yere mi çakıldı, “söyleyin, yapamıyoruz” diyin biz de alternatif çözümlere başvuralım…

  36. Abi :D:D:D gülüyorum adamlara sadece bak üste benim olayımın üzerinden nerdeyse 8 AY geçti hala aynı yalanlar abi banada öle diyolardı TTNET OMURGASINI kullanıyoz ondan dolayı falan filan diyolardı. Abi arkadaşımın ttneti  vardı cayır cayır giriyoduk nete problem felanda yoktu :)) Bunlar klasik yalanları abi omurgasını sevdiklerimin omurgasızları yok abi adam olmaz bunlar siz raat olun yol yakınken dönün yoksa hepiniz gg olcanız :)) ( güle güle )

  37. hakan

    5 aylık uydunet kullanıcısıyım.ADSL i bırakıp geçtiğime geçeceğime bin pişmanım şimdi.Şimdi buraya şikayetlerimi yazsam destan olur.adamlara hergün arıza kaydı bırakıyorum günde 10 defa mail yolluyorum.2 hafta sonra dönüş yapıldı.neymiş altyapıda sorun varmış çalışıyorlarmış.5 oldu be 5 aydır 1 gün sağlıklı hızlı internet kullanamadım.uyduneti kimseye tavsiye etmem.şu an sinir hastası oldum.

    Uydunete arıza kaydı bırakırsanız sorun kesinlikle sizdedir.ya bilgisayarda virüs vardır ya da modem bozuktur! benim gibi yo modemim yeni sapasağlam daha 5 ay oldu alalı derseniz pcye de format attım derseniz ekip yollarlar.ekip gelmez.ya da gelir apartmandaki ankastreden bitakım hedeleri düzeltir ya da modeminiz on line ise sorun yok diye kayıt kapatılır (tabi sizin haberiniz olmaz)siz yine traktör gibi giden internet hızından kopuklarlan boğuşur tekrar arızayı ararsınız açan elemanlar sorununuz halledilmiş sinyaller normal der siz küfür etmemek için kendinizi zorlarsınız zaten o müşteri hizmetlerindekilerin tek bildiği şey sinyal sinyal aşağı sinyal yukarı…tamam güzel kardeşim sinyal normal gibi gözüküoda hızım çok yavaş derseniz mail atın derler.sizden ekran görüntüsü isterler ve bi sürü hede daha.siz büyük sabırla isteidkleri hedeleri yollarsınız mail atarsınız otomatik cevap gelir.ama yine boşa tabi kesinlikle sizi unuturlar günde 5 defa arıza kaydı bırakır onlar ekip yolladıklarını sorunun halledildiğini sizde kusur olduğunu kibarca söylerler hatta en sonunda parlak fikirli bir abla bana ethernet kablosunun değiştirin dedi onu bile yaptım bi umut.baktım sorun böyle hallolmuyor bölge müdürlüğünü aradım 2 haftadır elimden telefonun düşmediğini yavaşlamaların kopmaların halledilmediğini söyledim bana ya sizin bölgede birisi lcd tv kullanıomuş o parazit yapıyormuş ekiplerimiz çalışıyor diyince pes ettim.sonra 36 adet mailden sonra lütfedip cvp geldi altyapı sorunlarımız var düzeltecez çalışıyoruz dedi.yani bunların birbirinden haberi olmadığı gibi birbirleriylede çelişir.çözüm yoktur sorun tespiti hiç yoktur.en son müşteri hizmetlerinde ki ablaya sert çıkınca beyfendi böle konuşursanız hattınızı komple kapatırım dedi.bana bedava hizmet veriyorlar ya.neyse velhasıl kelam uydunet cinnet demektir.parayla rezil olmaktır.

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir