Hangisi gerçek vampir?

homo-vampir
Telaffuzları her ne kadar zor olsa da şu demotivational posterlere bayılıyorum, bazen öyle cevherler çıkıyor ki 🙂

Facebook Yorumları

14 Yorum

  1. HOTCHE

    Kızların birbini çekememe hallerini aleni bi şekilde gördümde erkeklerin çekememe halini görmemiştim.. Bi fotoğraf çekebilirmiyim 🙂

  2. HOTCHE

    Konsantre erkek.. Erkek aromalı homo..  bbrrrrtt..!
    Senin karizman yeter canercaaazıımm..!!  sosyalleşsen sen çok can yakarsın aslında 😀

  3. GNC

    işte çekici ve güzel bir erkegi cekemeniz dogal.bütün kızlar çünkü edward cullena  aşık.sizlerede yazık diyorum….

  4. HOTCHE

    Valla bu tarz tiplere ancak Ergenlik çağındaki kızlar aşık olur.. Yada akli gelişimini tamamlayamamış ve hayattaki tek kaygısı yarın ne giysem olan küçük beyinli kızlar..
    Oysa biraz mantığını kullanabilen hatun kişi, onu mutlu edebilecek.. Sohbetiyle muhabbetiyle girdiği her ortamı lehine kullanabilen..
    en kötü anında bile seni güldürebilen.. Zeki espriler yapan adamlara tav olur..
    Sırf şekil için bi adama aşık olunmaz.. Erkeğin her zaman her yerde zekisi makbuldür… Şahsen ben bunları ararım…
     Sırf böyle cillop gibi tipi var, elemanda popüler diye bi adama aşık olmam..  Böyleleri Peynirin en Kaşarını yer.. sende ya o peynir olmaya çalışırsın yada Kedi olur parmağında oynatırsın..

  5. Edwardtan neden hoşlanılmamalı gibi bişey olmuş buda. Lan Janer komple şikayetvar moduna soktun beni, Her yazıya o gözle bakıyorum artık 😀

    Peki bu adam homomuymuş hakkaten?

  6. Caner
    Yazar

    Semih, harbiden Edvırt çıkıp “beni homolukla itham etmişsiniz, ağır suçlama… kaldırır mısınız o fotoğrafı yoksa hukuki işlem…” felan dese napacaz 😀

  7. Caner
    Yazar

    Bilmez miyim, ıssız bir adaya düşecek olsam “yanına istemediğin tek şey nedir?” diye sorduklarında verecek tek bir cevabım var: Semih 😀

  8. Robert'ıngizlikızarkadaşı

    Sorusu olan var mı ?

    Benim var. Neden bu kadar kıskanç olmak zorundasınız. ?
    Taş iştee yapacak bişe mi var ?

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir