Nuri Alço ile ilaçlı gazoz hazırlama teknikleri


Sevgililer gününde sevgilinize özel bir kokteyl hazırlamaya ne dersiniz? Hımm?

Facebook Yorumları

3 Yorum

  1. HOTCHE

    Çok iyi yaa.. Ama bunun altında gizli bir ilaç reklamımı yoksa gazoz reklamımı var onu tam çıkartamadım 🙂
     Yalnız şişe Uludağ Gazozu şişesi.. İlaçta o bi dönem bakkallarda satılan başını tutan kadın resimli ağrı kesici.. Nuri ALçonun sevgilisi ablada o modda tutuyo başını, saçlar falanda o baş ağrısı teyzesine benziyo.. Off Kafam çok karışık..
    Amacın ne senin Nuri Baba zaten seni her seyrettiğimde İzmirdeki Efes Otelinin Karşısında saç ekimi yaptırdığın günler Aklıma geliyo.. Oraya kocaman bi resmini asmışlar her an tecavüz etcek gibi baktığından  Efes Otelinin sokağından geçemez olmuştum..  🙂

  2. Caner
    Yazar

    Reklam kısmısını bilmem de Hatcecan bu Nuri Alço amca harbiden vakti zamanında eczacılıkla uğraşırmış, bilmem ne ilaç firmasında çalışmışlığı bile varmış. İlaç dünyasından Yeşilçama yerli yerinde bir rolle transfer olduğunu söyleyebiliriz yani 😀

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir