Facebook Yorumları

26 Yorum

  1. Saol valla Caner işime yarıycak..  sitede diger kullandıgın eklentiler falan onlarıda zamanla paylasırmısın ? mail yolurla demiştim zaten 🙂 .. mesela cüneyt abiyle soldaki turhost’un  oldugu falan o alanın nasıl yapabilcegimizi falan

  2. saol’un basına simdi çok kelimesi cuk diye oturur.. çok saol caner 🙂  yazı gözden kaçmış yav …  öteki eklentileride bekliyoz seo mail falan hepsini hepsini iştiyom 😀 fazla aç gözlüyüm galiba .. 😛

  3. Caner
    Yazar

    Sitenin “images” klasörü altına ikon dosyalarını yükledin mi? Hani bizim sitemizden de indirebilirsiniz dediğim ikonlardan?

  4. Caner
    Yazar

    @Batuhan inan şimdi ne desem yalan olur, ne yaptın, nasıl yaptın, kodları nerelere yerleştirdin görmeden bir şey diyemem ki…

  5. Paylaşım için teşekkürler Caner. Siteme uyguladım [uygulamaya çalıştım] ancak paylaş butonuna tıkladığımda makale de aşağıya kayıyor.. Basit bi çözümü vardır belki diye yazayım dedim. :9

  6. Selam, uygulama oldukça güzele benziyor, şu an aktif değil galiba ama daha önce gördüm gibi de hatırlıyorum hareketli halini 🙂 ben bu kodları bir forum sitesine entegre etmeye çalıştım ama doğal olarak başarılı olamadım 😀 son çare olarak olusturduğum .php sayfasını iframe içine çağırdım sayfa geliyor fakat verdiğin php kodlarını tanımıyor, ya da şöyle açıklayayım the_permalink(); geçersiz kod diyor. Bu tanımlama wordpress e özel midir, yani bunu var kodu ile falan önce tanıtmam mı icap eder yoksa php nin standart bir tanımımıdır?
    Yazdım ama şimdi okuyorum ne sorduğumu ben bile anlamamışım 😀

  7. caner abi bu tarz bi eklenti kullanıyorumda her post ta çıkmıyor yanında sadece sayfada 1 tane fixed olarak takip ediyor her postun yanında çıkmıyor bi önerin varmı abi bu konu hakkında ?

  8. Merhaba Caner abi verdiğin kodları belirttiğin yerlere ekledim.İmages dosyasına resimleride attım.Hiç görüntü yok.Ayrıca kaldırmaya çalıştığımda, kodları sildiğim halde hala hatalı resimler görünmeye devam ediyor.

  9. Emre Dipi

    abi ben bunu çok sevdim ama benimki çalışmıyor.

    sadice en üstte ve en altta gösterebiliyorum
    bide resimler bile gelmiyor. bu yüzden aşağı inderken kapanıp öbürüne gelince açılmada olmuyor

  10. Emre Dipi

    yada abi bunu eklenti haline getirsen daha iyi olmazmı,benim kodlarıma bakmak istiyorsan vereyim,<!–

    –>

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir