Blog Ödülleri’nde ilk 5’e girenler açıklanmış


Efenim kaybedenler tarafından yürütülecek olan Blog Ödüllerini karalama kampanyasının ilk öncülerinden biri olmaktan şeref duyarım. Evet hiç bir cacık olmadı, kişisel bloglar kategorisinde ilk 5 arasında esamemiz bile okunmadı. “Olsun, sağlık olsun, önemli olan katılmaktı” gibi bir düsturum olmadığını takip edenler bilirler. Hayır efendim eğri oturup doğru konuşalım; kimse kaybetmek için yarışmaz ben o listede kendi adımı göremedim ya yeminle çok pis sinir oldum. Kimseyi rencide etmek niyetinde değilim fakat o nedir öyle ya? Dereceye giren blogların çoğu tırt, hani bir çok açıdan Egonomik’in o siteleri solda sıfır bırakacağını webmaster tarafıma dayanarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim (Valla diyorum söyleyebilirim, hatta söyledim).

Bu yarışmadan ne öğrendik? Öncelikle şunu öğrendik: iyi bir blog sayılmanız için; günlük ziyaretçi sayınız, güncellenme sıklığınız, alexa sıranız gibi daha bir çok teknik ayrıntının hiç bir önemi yok, önemli olan kaç tane cep telefonu sahibi sanal eş-dostunuz olduğu, isterseniz çöp adam çizdiğiniz bir html döküman sahibi olun yine de en iyi blog seçilebilirsiniz.

Velhasıl dostlar bir daha bu yarışmaya katılmam. Keşke blogdaşlara kulak asıp hiç katılmasaydım en azından şu an olduğu gbi haset duymazdım 🙂 Buradan bir atlı geldi geçtiii amaaynn amaaynnn…

Facebook Yorumları

13 Yorum

  1. Sana sonuna kadar katılıyorum Caner. Listeyi biraz önce inceledim, cidden ben de şaşırdım ya. Tüm kategorilerde, hakikaten özgün içeriğe sahip olduğuna inandığım bloglardan dereceye giren 2-3 tane.. Bu arada “kategorilerden birinde dereceye giren bloglardan birinin sahibinin Blog Ödülleri organizasyonunda bizatihi yer aldığını” belirtmişsin. İfşa et de biz de bilelim 🙂

  2. aynen bende sana katılıyorum, listede kendimi göremedim. + ctrl + F yapıp “egonomik” yazıpta göremeyince anladımki bu durumun kaliteli blogculukla alakası yok… yazık yani… :/ ama sonuçta “çokta tın” ve de dediğin gibi ” bi daha da Davosa gelmem! ” 😀

  3. ”günlük ziyaretçi sayınız, güncellenme sıklığınız, alexa sıranız gibi daha bir çok teknik ayrıntının hiç bir önemi yok, önemli olan kaç tane cep telefonu sahibi sanal eş-dostunuz olduğu”
    Sonuna kadar katılıyorum kardeşim.

  4. Atom

    Geçen seneki ilk 5 ler hemen hemen aynıydı, aga ben sana diyim bu bö ödülü egonmiğin ağırlığı altında eziliceni bildikleri için en kaliteli blogları sıralamaya bile almamışlar, şeref duymuşlardır seni yarışmada görünce.

  5. Bence BÖ’de Alpella Kişisel Bloglar Kategorisi’nde ki ilk beşteki bloglardan sadece hknkr ve kelimelerbenim bulunduğu konumu hak ediyor.. diğerleri dediğin gibi…

  6. Bir çok popüler bloğu takip ediyorum(burada isim vermiyeyim, takip etme amacım içerik araştırması) ancak 2 bloğu sırf zevk için takip ediyorum. Biri egonomik, bi arkadaşın, biri senin sitenden bulduğum haliselciman, (bak kendiminkini saymadım. Kendimin kinide para verdik bari yazalım mantalitesiyle takip ediyorum :)) Yeri gelmişken senin page rank mevzuu vardı demi , değinmeden geçmeyeyim dedim :)))))

  7. Caner
    Yazar

    Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim, gerçekten yarışmaya felan girmeye gerek yokmuş gördüm. Siz eksik olmayın emi 🙂

  8. yaaa bende ödüllere baktımda adam logo eklemekten aciz ilk 5 e girmiş adalet olamaz bu ben o sitelere girdimi ie popup falan bakmadan x liyorum direk vallahi çok yazık

  9. Atom

    En sık takip ettiklerimdensin bakma yorum bırakmaya yeni başladım kaliteli blog abi sonuçta en güzelide alttaki cüneyt abi çıkın gidin burdann döverim seni hepinizi döverim diyor ya . BÖcüklere onu armağan ediyorum
    Tıklanası görülesi bir resim
    http://i42.tinypic.com/fpbltx.jpg

  10. Dostlar, bir ara bu organizasyonu yapan bir adamla buluşmuştum İzmir semalarında. Adamın nedense bir kendi sitesi, bir de sevgilisinin (sevgilisi demeyim de metresi diyim) sitesi listeye giriyordu. Hatta yine bu adam kendi adını taşıyan bir blog yarışması başlatmış ve kendini birinci seçtirtmişti.
    Ha şimdi diyeceksiniz ki e bu normal, yok arkadaşım normal değil.
    Bak ne yazmışlar orada, alpella, fiat bilmemne kategorisi.
    Bu adam, bu sponsorlardan aldığı parayı cebe indirirken, senin katıldığın topluluğu göstererek bak bu sene buraya 5 milyon blog katıldı diyor. Peh!
    Velhasıl, siteler incelendiğinde, kusura bakmayın ama “bu ne lan” diyesim geliyor.
    Hani ben kodlamadan anlamam, webmaster falan da değilim fakat en azından insanlar yanlışlıkla da siteme girse hemen X’e basmalarını önlemek için güzel bir görünüm elde etmeye çalışıyorum.
    Ama be kardeşim, git bir alpella kategorisinin birincisine bak. Ulan hiç mi gözün yok, kulağın yok.
    Neyse usta sen aldırma bunlara, yolunda devam et, biz resim köşeli oldu az düzeltelim diye uğraşıyoruz, adam boyutunu bile düzeltmiyor.
    Ne diyem, Mahmut mu diyem?

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir