Che t-shirti giyen özgür kızın başörtüsü nefreti

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? “Beynini aldıran kız” diye de bir başlık atabilirdim ama hakaret etmeyeyim dedim. Lütfen kimse videonun tamamını izlemeden “kız haklı” türü yorumlara girişmesin zaten yayınlamam. Hak vermeyi düşünenler beni hiç yormasınlar, mouselarını sağ alt köşedeki Cüneyt Abi’nin üzerine getirsinler kafi.

Hayır bir de işin en kötü tarafı bu “şey“in öğretmen olacak olması… Bitirirken “dışarıya yansıyan kimi alıakadar eder yıaağniii” demiyor mu bir de…
Özgürlük sevdası, Che t-shirti ve başörtüsü nefreti

Facebook Yorumları

55 Yorum

  1. hepsini izleyemedim vallahi dayanamadım… sanki millete zorla baş örtüsü taktırıyorlar ne biçim bir zihniyettir bu ya… özgürlük göreceli birşey olmasa gerek..

  2. arkadaşlar gerekli yorumu yapmışlar ben sadece bir korkumu yazacağım..Eğer bu zihniyetteki insanlar öğretmen olacak ve benim çocuğuma da bu düşünceleri aşılayacaklarsa ben çocuğumu okutmuyorum arkadaş…

  3. İyi güzel çağdaşlık diyosun da çağdaşlık saçları öyle yapmak mı,çağdaşlık yuvarlak gözlük takmak mı?Eh be kardeşim böyle öğretmen bir öğrenciye Türk adetlerinden; Türk gelenek göreneklerinden neyi öğretebilirki?Önünde saygıyla eğiliyorum yüce şahsiyet.Beynin kadar büyüksün…….

  4. röportajı yapan arkadaşı tebrik ediyorum. İyi köşeye sıkıştırıyor ama kız arsız, adam ne yapsın. Bir izmirli olarak şunu söylüyorum; insanlar bişeylere körü körüne inanmaktan vazgeçmedikten sonra bu ülkeden cacık olmaz. Ben akp taraftarıyım, sen chp taraftarısın yerine, adam kimse onun peşine takılsak, o zaman adam oluruz. Benim annem 58 yaşında başörtülü bir kadın. Ama inanın 3-5 sene öncesine kadar ben bile farketmemiştim. Saolsunlar, farkettirdiler.

  5. “Özenti özgürlük savunucusu. gözde John Lennon gözlüğü, saçlar Bob Marley,
    t-shirt Che. bütün bu saydıklarım özgürlüğü savunan kişilerdir. fakat bu
    özenti insan sözde özgürlüğü savunayım ve hippi takılıp insanların
    dikkatini çekeyim derken kendini ne hale soktuğundan haberi yok. laik
    sadece din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılması anlamına gelmez,
    laiklik özgürlük kavramını da içerir isteyen bu kişi gibi giyinip
    dolaşabiliyorsa, diğer bir insan çarşafınıda giyer türbanını da takar.
    bence şu ülkede bu laiklik gereği gibi yaşansa açılanların değil türbana
    gireceklerin sayısı daha çok artacaktır, buna adım gibi eminim. tabii
    herşey örtünmek ile bitse… oooooo…”
    İsmi Ekin’dir videodaki yaratığın. 🙂
    Facebook adresi;
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000353014134 Budur. Son zamanlarda ismini değiştirdi bilgilerini, fotoğraflarını gizledi. Ama iyi ki gizledi diyorum 😀 O kadar çirkin bir kız ki 😀 o resimleri gören insan bir daha hayattan zevk alamaz.
     
    Bir de Fan sayfası vardı 300 Kişilik Ekin Morech bilmem ne diye unuttum.
     
    Bu arada az önce kontrol ettim hesabını kapatmış. Ya da bizim cemaatin şikayetleri işe yaradı. 😀
     

  6. Emre

    kız harbi özenti öyle che tişörtü giyip lennon gözlüğü takmakla olmuo bu işler. Özgür adamın kendi görüşü olur bu başkalarının görüşünü savunuyor:))
    Ayrıca tespit etttiğim kadarıyla durum vahim hatunda beyin erimesi var . Eridikçe saçmalıyor…:))))

  7. Biri bu kızı dünya haritasından kaldırsın abi .. Bu nedir asıl bunu almayacaksın üniversiteye .. Zaten cahil belli kafadan kontak birde üniversite havasını soluyunca iyice kayışı koparım pilota bağlıyorlar..
    Birde  “Erkekler kapansın” önerisi de bu kızın nasıl bir zekaya sahip olduğunu damgalayan bir tespit olmuş..

  8. Kendi kılığına kıyafetine bi baksa ya ne kadar özgür olabildiğinin … Bende röportajı yapan arkadaşın gerçekten ustalıklı sorularını tebrik ediyorum… Ve hayret ediyorum gerçekten hala bu kadar geri kalmış , geri kafalı bağnaz insanlar varmı diye varmış ..

  9. üzüntü ve muz kabuğu

    Şu kızın bile bu anlayışla ve zekayla üniversite ye alındığı türbanlıların alınmadığının bi ülkede yaşıyoruz ya utanmayıp ta ne yapmayalım halimizden.ellerinde olsa hitler gibi tüm türbanlıları toplama kampına sokar bu ve bunun gibi laik geçinen yobaz faşist ahmaklar.

  10. Sinan

    Admin bu ülkede Atatürk ü sevmeme hakkı bile varken başörtüsünden nefret etme hakkı yok mu ?
     
    İzlenimlerime göre türbanlıların %60 cemaat yanlısı ve rejim düşmanı bir çoğuda anne baba ve arkadaş baskısı ile ( manevi baslı ) kapanıyor.
     
    Yemezler..
     
    Kızımız hem haklı hemde CESUR

  11. kenan

    burada olan şahışlar sizlerinde analarınız belki kapalıdır onlara sorun bakalım gerçek baskı mı yoksa allah için mi inancını  gösteriyor bu kızını dini imanı yokki allaha inancı olsun gevur bir ülkeye gitsin şerefsiz bunun aklından olan kişiler okudum siz de gidin

  12. ufuk

    sinan kardeş sen bu kızın neyini savunuyorsun hayır savunduğun kişinin kendisinin neyi savunduğundan haberi yokken ?söylediği her kelimeyi zaten  sonraki cümlelerinde farkında olmadan yalanlamışken.o kız saçlarını bob marley tarzı yapıp okula girebilirken sesiniz çıkmıyor da türbanlı bi kişi okula girince mi bu ülkeye şeriat geliyor o zaman ona da karşı çıkın çünkü onun saç tarzı da bob marleyin mensubu olduğu dinin bir göstergesi kazıyın kafasını öyle alın okula ama ona sesiniz çıkmaz sizin tek derdiniz türban.hem bu ülkede örtünenlerin %60 cemaat se cemaat olmayan %40 lık kesimin ne suçu var.geçeler de ntv de bi programda fransız bir toplum bilimciye fransa da ki türbanlılardan rahatsız oluyor musunuz diye sordular evet etrafımda öyle dolaşanları görünce hoşuma gitmiyor ama bunu hazmedecek kadar da kişi özgürlüğüne değer veriyorum demişti sizde ki bu hazımsızlık niye?o kişilerin kafasından türbanı çıkarınca sihirli bir değnek deymiş gibi kişilerin düşünce tarzımı değişecek as  bakalım türbanı bi üniversiteye değişen ne olacak hiç ee o zaman sizden farklı düşünenlerin kafalarını kesin öyle okula alın.türbanlı müslüman yahudi taşa tapan puta bakan inanan inanmayan mini etek giyen çıplak gezen bizden buna ne böyle şeyleri ancak 3.sınıf ülkelerdeki 3.sınıf vatandaşlar sorun eder.artık  sağ cı solcu ne olursa olsun kendilerini temsil eden savunduğu partinin yöneticilerinin uzattığı tasmayı sorgusuz sualsiz takan bir toplum olmaktan çıkın da bu ülkenin gerçek sorunlarına kafa  yorun.

  13. Hasan

    videonun hepsini izledim. kız gerçekten haklıdır türbanlıların çoğu aile mahalle baskısı ile başını örtüyor(hatta masa örtüsü bile kullanıyorlar)
     
    Sinan arkadaşımıza katılıyorum, Kızı haklı bulanların yorumları yayınlanmayacaksa site demokratik değildir bence. Kendiniz gibi düşünen ziyaretçiler bulun o zaman.
     
    Ayrıca kız che tisortu giyemez mi? Millet türban takıyor da kız neden giyemesin?

  14. Caner
    Yazar

    Pes doğrusu, açık açık “yorum yapmayın yayınlamam” diyorum hala inatla yazmaya devam ediyorsunuz. Yayınlamadığım sürüyle küfürlü yorum da cabası.

     

    Bu kız ne kadar demokratikse ben de o kadar demokratiğim. O özgürce fikirlerini(!) beyan ederken problem yok ama iş bana gelince “demokrasi“. Ayrıca “Che tişörtü giyiyor” derken neden bahsettiğimi idrak edememişseniz zaten girmeyin bu siteye.

     

    Ben başörtüsünün siyasi simge felan olduğunu düşünmüyorum, olay tamamen inançlı insanları çekemeyenlerin hazımsızlığından ibaret. Aslında suç onlardan ziyade biraz da sizlerde, oturup düşünmeden, araştırmadan, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyorsunuz. Bu devirde ciddi ciddi “rejim tehlikede, başörtüsü takan kızlar şeriat getirecekler” gibi bir cümleye inanıyorsanız vakit kaybetmeden balık tüketmeye başlayın derim, malum fosforun beyne etkisi büyük.

     

    Zaten artık kendimden de utanmaya başladım, “sıkma baş bağlarsa problem yok ama türban olursa büyük mesele” diyen insanları karşıma alıp ciddi ciddi bir şeyler anlatmaya çalışıyorum. İnsanların dini inançlarına, iç dünyalarına müdahale etme hakkınız yok arkadaş, nasıl isterlerse öyle bağlarlar. Şayet başörtüsünü çekemiyorsanız odanıza bir kum torbası asın ve hasetinizi ondan çıkarın zira sırf siz istiyorsunuz diye kimse örtünmekten vazgeçmeyecek. Tüm bunlar bir tarafa eğer derdiniz benim gibi özgürlük yanlısı insanlarla görüş ayrılıklarına düşmekse tutup karnabaharın ne kadar faydalı bir bitki olduğundan felan bahsedin, emin olun daha fazla ciddiye alırım.

  15. Hasan

    başörtüsü siyasi bir kimliktir, inançlı kişi türban takar diyorsunuz OK ama türbanlıların hepsinin oy verdiği partiler bellidir. Bu türban takar, ya akp ya saadet ya da mhp’ye oy verir. Tutupda türban siyasi simge değildir kimse demesin.
    Hem siyasi simge hem de kimliği kapatan bir unsurdur.
    O kız che tisortu giyerek kendisinin komunist olduğunu belirtiyor ancak kimliğini gizlemiyor.

  16. Nuran

    Düşünmeyi bile bilmeyen insanların kendilerini ifade etmeye çalışmalarına çok üzülüyorum. Sanki bu insanlar akp ya da herhangi bir partiyle birlikte örtünmeye başlamışlar gibi bir algıya sahipsiniz. Sanki bu insanlar partiler için örtünüyorlarmış gibi. Geçmişinize, tarihinize ve dünyaya bakın düşüncelerinizi kalıplarla sınırlandırmayın. Özgür düşünmeyi öğrenin artık. Kimse sizin hayat görüşünüze göre düşünmek veya giyinmek zorunda değil.
     
    Albert Einstein’ın şu sözüne sonuna kadar katılıyorum: Önyargıları yıkmak atomu parçalamaktan daha zordur.

  17. Ümit ÇEVİK

    Öncelikle her görüşe açığız herkesin istediğini söylemekte özgür olduğu bir yerde yaşıyoruz ancak herşey MANTIK çerçevesinde söylenirse dikkate alınmalı, yok onun yok bunun zoru ile kapanıyorlar diyorsunuz peki daha önce kapalı olupta sonra açılanlar ne oluyor onlardan neden bahsetmiyorsunuz? onlarda onun bunun zoru ilemi başlarını açtılar? yada önce zorla başlarını kaptırıp sonra başlarını açmaya zorlandılar? hayır herkes kendi özgün idaresi ile başını ister açar ister kapar kimse zorlayamaz. o kız okula nasıl öyle soytarı kılığında girebiliyorsa, başı kapalı olan birininde grmeye hakkı vardır. Sizin beyniniz komple kapanmış farkında değilsiniz.

  18. Pesimist

    Konunun bu kadar derinlere ineceğini bilmediğim için fazla detaya girmemiştim. Caner kardeşim müsade ederse bir kaç karalama yapıcam etmezse de onu seviyoruz.
    Şimdi, Che t-shirt ‘ü ile Bob marley benzeri saçlarıyla lennon gözlükleriyle tamamen bir taklitten ibaret olan bu bayan inanç olarakta mutlaka birilerini taklit ediyordur,  inanmıyor olsa da saygı göstemek zorundadır. Aksi taktirde bizde yolda onu gördüğümüzde müthiş dikkat çekici tarzıyla dalga geçebiliriz. Dikkat edilmesi gereken nokta ise Aile baskısı falan değil. Size ne kardeşim aile onun ailesi basarda kasarda sizi niye kasıyor anlamadımki. Mevzu aile baskısı falan değil ki zaten mevzu delikanlı olup söyleyemedikleri şeydir: Allaha düşmanlık. Allah’ın ayetine inanmıyorsunuz haydi tamam e inananlara niye aşağılık ikinci sınıf insan muamelesi yapıyorsunuz ?
    “Kim, Allah’a, meleklerine, peygamberlerine, Cebrail’e ve Mikail’e düşman olursa bilsin ki Allah da inkarcı kafirlerin düşmanıdır.” Bakara-98
    “Kendilerine gelmiş kesin bir delil olmaksızın, Allah’ın ayetleri hakkında münakaşa edenler var ya, hiç şüphe yok ki, onların kalplerinde, asla yetişemeyecekleri bir büyüklük hevesinden başka bir şey yoktur. Sen Allah’a sığın. Kuşkusuz O, işiten ve görendir.” (Mü’min,56)
    Alın Size özgürlük resmi;
    http://img370.imageshack.us/img370/7856/bababeniokulaco8.png
     
    Herkesin bir hesabı varsa; ALLAH’ın da bir hesabı var…
     

  19. Pesimist

    Polis jopları birilerinin kafasına inince orantısı güç oluyor ama değilmi hasan ? Şimdi polise helal olsun, sende insan sıfatınla toplumun içinde geziyorsun. Birgün bana denk gelseniz keşke…

  20. Hasan

    1 mayıstakı orantılı güç kesinlikle kabul edilemez, polisin elinde top tüfe biber gazı işçinin elinde bayrak pankart. Ne alakası var türbanlı okumak istiyorsa başını açar öyle girer. Sonuçta saçının telini insanlara gosterince fahişe olmuyor veya namusu bozulmuyor…
     
    Eğitim bir masaörtüsüne bakmak kişinin aklına bakar bir kumaş yüzünden kız okuyamıyorsa o kızın sorunu.
    Kuranda başörtüsü türban yok şart değil, diyelimki şart ama uygulanması zorunlu mu?
     
    Kuranda hırsızın elini kesin de diyor uygulanıyor mu? Kuran tabiiki de doğrudur ancak günümüze bazı maddleri uyum sağlamayabilir.
     
    Ayrıca ben ne çarşaflı gördüm namusu beş para etmez, ne açık kadın gördüm namusuna söz söyletmez.
    Hoca efendileriyle din çatısı altında neler yaptıklarını biliyoruz

  21. Caner
    Yazar

    Bela mısın Hasan? Çılgın mısın Hasan? Derdin ne Hasan? Sitedeki alakasız konulara bile girip abuk subuk yorumlar yazıyorsun. Bu nasıl bir nefrettir, sana ne içirdiler Hasan?

  22. Herkesin bir popisi var Janer. Hasanında var. Problem onu ciddiye almaktan kaynaklanıyor. Yol ver gitsin…
    Bu tipleride oldum olası anlamam. Yani nasıl bu kadar aptal olunur ki???
    Bak adam soruna ne güzel cevap vermiş ama hala anlamamakta diretiyo. Niye? Çünkü aptal. Aptalsın Hasan!!!
    Ayrıca ben ne çarşaflı gördüm namusu beş para etmez, ne açık kadın gördüm namusuna söz söyletmez.
    Mesele burda işte Hasan. Açsada kapatsana bir şey farketmiyor. Baş örtüsüyle kıç örtüsüyle kimin ne olduğu belli olmaz işte. Sanane milletin neresini açtığından örttüğünden. Açmak istiyorsa açsın. Kapatmak istiyorsa kapatsın. Sanane Hasan !!!
    Kim ne istiyorsa onu yapsın karışmayın millete.
    Aptal Hasan. Hasan aptal. Ne aptalsın sen Hasan yaa… 🙂

  23. şu polisin dövdüğü kız Atatürk ü sevmiyorum diyen Nuray Bezirgan ın arkadaşı değil mi ? Hani Atatürk ü sevmeyen Çok demokrat i laik ( ! ) kişlik humeyni aşığı nuray bezirgan..
     
    yani şu bayan ve tayfası : 
    http://haksozhaber.net/images/news/2774.jpg
     
    Polis heralde kanunları korumak için vardı ?
     
    bizde yedik.. ( birinizde farklı kapatın yahu başınızı )
    http://www.haber3.com/turkiyeye-ilk-turbani-kim-soktu-332316h.htm
     
    yada bknz : Uluslararası ilişkiler : İran ve devrim simgileri = kara çarşaf tarihi.
     
    Soruya cevap : yakın arkadaşlarımdan 3 tanesi aile baskısı ile kapandı.
    demokrasi : Azınlığı çoğunluğun tehakkümünden korumaktır ( duymadınız dimi ? – ama şimdi duydun
    Not : cüneyt abi bilmez her şeyi sende 3 kere oku 2 kere temize çek bu şeyi;)

  24. Caner
    Yazar

    Beni hangi kelamıma istinaden Atatürk düşmanı, yobaz, rejim düşmanı ilan ediyorsun be hey akılsız?

    Sizin gibilere “konuşma/yazma” ruhsatı verilmeli. Aslında tükettiğiniz havaya da sayaç bağlanmalı zira diğer insanların oksijen hakkına tecavüz ediyorsunuz.

  25. Pesimist

    İnsanların başını kapatış şekline kadar karışıp sonra demokrasi özgürlük Atatürkçülükten dem vurmanız ne kadar büyük bir bohem. Ayrıca Gazi Mustafa Kemal’i sevmek zorunda mı herkes buna da bir değinelim iterseniz? Bu nasıl bir olgudur ki Peygamberleri saymayıp geçmişine söven dinden nefreteden Allaha apaçık düşmanlık ilan edenler özgür-demokratik vs.vs. oluyorlarda, Atatürkü sevmeyen insan niye özgür olamıyor ? Sevmek zorunda mı herkes arkadaşım ? Atatürk’ün böyle bir iddiası mı vardı? Bu saçma davranışlarınızla insanları Atatürkten soğutmaktan başka bi halt yediğiniz yok.

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir