Ramen yedik


Aslında sanki ilk defa yiyormuşum gibi söyledim ama sevgili kardeşim Ceren sağolsun sayesinde bir süredir bu gıdanın müptelası olmuş durumdayım. Hayır, çubuklar temsili olarak bulunuyor ben gene çatal kullanmayı tercih ediyorum.

Japonu olsun Çinlisi olsun (benim için hepsi aynı, hatta birbirlerinden ayırt edebilenleri de anlamıyorum) Allah biliyor ya hiç bir çekik gözlüye karşı sevgi dolu değilim. Bu olayın ırkçılıkla alakası yok. Pislikleri, kedi-köpek yemeleri ve en çok da hayvanlara zulmetmeleri beni kendilerinden fena halde soğutmuş durumda. Neyse Allah’tan geleneksel bir genç kız olarak uzakdoğu kültürü ve animelere gönül vermiş bir kardeşim var da Ramen’den başlamak suretiyle çekik gözlülere karşı sahip olduğum tüm antipatiyi yenme yolunda ilerliyorum.

Ramen harbiden güzel bir gıda imiş. Bol baharatlı olacak ama asla soya sosu kullanmamak gerek zira bizim damak zevkimize kesinlikle hitap etmiyor. Çay kaşığına bir damla damlatıp tadacak gibi oldum yemin ediyorum kusmamak için kendimi zor tuttum.

Facebook Yorumları

16 Yorum

  1. Caner
    Yazar

    Naruto’yu nerden biliyormuşsun? İzliyor muymuşsun sen de? İzlemiyorsundur canım çocuk şeyiymiş o. Ramen bi kere yemekmiş ne Narutosu, ne çizgi filmiymiş. Ben de tüm bunları böyle yazdığım için hastaymışım 🙂

  2. Narutoya çocuk şeysi diyen halteder Janerim. Naruto seyretmez mi lan insan. 10 numara animedir, mangasından pek hazzetmem ama. Ramen olayıda ordan gelir zaten bizim Naruto ramen hastasıdır Ichiraku’nun ramenlerine bayılır böyle bi oturuşta 8-10 kase falan yer hayvan o biçim.

    Ondan dolayı merak ediyorum ama iğrenç görünüyor 🙂

    • Caner
      Yazar

      Hehe o kadarını bilmiyorum artık Ceren yanıtlar 🙂 Evet tipi pek iç açıcı görükmüyo ama bildiğin lezzetli bişey yani öneririm.

  3. ben yapmayı denedim fakat çin eriştesi bulamadım bir türlü… ayrıca naruto öyle çocukların izleyebileceği bir şey değil 3 büyük animeden biridir caner abi.. one piece diye aratın bir 3 bölüm seyredin sizde o zaman anime dünyasına katılırsınız

  4. Nippon

    Çin/Kore/Tayvan/Japonya/Malezya.

    Yasalarla ve dini inançları ile sabittir. Et yeme alışkanlıkları (özellikle Japonların), bizi andırır.

  5. Ceren

    Bak Caner’cim ibret al oh valla bir sürü insan da varmış izleyen 😀 Naruto’nun bütün öğünleri ramen tabi ki 🙂 benim yaptığımda bi naruto eksik bir de et tercihi müslüman 🙂 usullere göre,illa ki domuz eti kullanılacak diye bir kaide yok,tavuk etiyle bile yapılıyor,arkadaş bilmeden yorum yapmasın söyle 🙂 Japonlardan,animelerden (her türlü çekik gözlü şeylerinden) nefret eden abime bile sevdirdiysem ramen’i demekki gayet güzel yapıyorum ve de gayet lezzetli,farklı bir sürü tarifi de var bilen bilir,benim yaptığım biraz daha bize hitap ediyor baharat kullanımı açısından neyse herkes bir kere de olsa tatmalı.güzel bir yemek.

  6. Ceren

    Bir de erişteyi fazla haşladığımdan dolayı şiştiler isteyen az da pişirebilir gayet de gerçek Ramen,zorla beğendiren yok  Allah Allah ya 🙂

  7. Caner
    Yazar

    Naruto yiyosa bi daha yemeyecem o zaman 🙂 Çekik gözlü herhangi biri bunu çok seviyosa kesin bi pisliği vardır…  Aha da yemiyorum daha 🙂

  8. Ceren

    Heee görürüz bakalım ‘ramen yapsana gıız’ dediğinde yiyor musun yemiyor musun x)) onların yemeği sonuçta doğal olarak animelerde de bulunuyor.Bırak onları o senin iğrendiğin Çinlilerde bile var bu yemek 😀 hahahaha ohhhh

  9. ufuk

    Güzel olup yanından geçtikten sonra kızın  malum yerlerine baktığın japon çirkin olup yanından geçtikten sonra kendi eline baktığın çinli oluyor genellikle. Bu arada siten güzelmiş haaa geçme sakın yanımdan 🙂

  10. Frary

    Ben de yemek istiyorum 🙁 😀 Bizde animelere ve uzak doğu kültürüne gönül vermiş kardeş de yok. Anca kendimiz. 😀 
    Ama Japonlarla Çinliler çok farklıdır bir kerem. Çinliler çok şeref yoksunu bir ülke kim ne derse desin. Ama Japonlar tam tersi sıcakkanlı. 😀

  11. Pınar

    Bu kadar ırkçı olmayın. Zaten “ırkçı değilim ama” diye bir cümleyle başlayıp ırkçılığın daniskasını yapmayan görmedim daha. Toptan bir iki cümleyle yıkıp geçmeniz korkunç. Ülkelerin tüm halklarına (sanki o ülkedeki tüm insanları tek tek tanımış gibi) hakaret etmek… Bunun adı ırkçılıktır.

    Ve artık çekik gözlü, çançinçon, hepsi bir, hepsi aynı, dışkı püsürük yiyorlar gibi söylemlerden vazgeçin. Bu çağda hala bu cümleleri okuyacak mıyız ?!? Bize yazık..

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir