Şu anda olmak istediğim yer


Ne olurdu şimdi tam olarak şu mekanda oturup dinginliğin, huzurun tadını çıkarıyor olsaydım. Fonda “Bir tatlı huzur almaya geldim Kalamış’tan” çalsaydı. Çok bir şey istemiyorum, ortadaki masa olmasaydı bir de karşımda müstakbel yengeniz Elena Satine oturuyor olsaydı tamamdı. Hafif bir yaz meltemine de hayır demezdim gerçi.

Facebook Yorumları

14 Yorum

  1. hacı ökkeş

    Yani demem o ki mustakbel “yengeniz” deyince bende merak edip tıkladım linke. Sandımki google görsellerde bir arama sonucuna yönlendirecek. Meğer resmi blog’una eklemişsin link vermek için. Bir an için garibime gitti.

    Ne kadar gereksiz ayrıntılara takılıyorum değil mi ? 🙂

  2. Çağrı Mustafa ALKAN

    Allah sahibine bağışlasın Caner’im. Bu arada bu kadar güzel yerler paylaşma, gidemiyoruz içimiz yanıyor yavrum ya 🙂

  3. Kamil

    Ortamın da, kızın da gideri var O.O Böyle kadınların doğal hâlleri iyi oluyor da, Gugıl görsellerine girince sana özel o saf ‘aitlik duygusu’ bitiveriyor, o kötü :/ Binlerce Canerimsi insanın yengesi olabilir mesela Elena. Neyse sustum.

  4. Caner
    Yazar

    Valla doğru diyorsun Çağrı ne edelim kader utansın 🙂

    Kamil niye pislik yapıyosun şimdi ya? Ben Elena’nın saf ve temiz bir köylü kızı olabilme ihtimalini sevdim. Hani Heidi’nin de yaşadığı o dağ bayır yemyeşil tepelerde yaşayan, eline erkek eli değmemiş…

  5. Korhan

    hakikaten çok güzelmiş, bülbüllerin öttüğü yerde piknik yaparken, her gün dinlediğimiz müzikleri bangır bangır arabadan açıp dinliyorsak, sanıyorum buraya da gitsek bi müddet sonra her zaman baktığımız cep telefonuna bakarız.. sanırsın ki mr president.. ne haberi bekliyorsak.

  6. Şenol Şengül

    bu caner’i turizm bakanlığına şikayet etmek gerek. arkadaş yazdığı ve gösterdiği yerlere biz gidemiyoruz,ağzımızın suyu akıyor. yapma yazıktır bize…

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir