“Yaşamak bu değil”


İnsanların duygularını böyle böyle sömürüp memleketi acı bağımlısı yaptılar işte.

Facebook Yorumları

6 Yorum

  1. ahmettatar

    Caner sence sadece arabesk yapanlar mı o etkiyi yapıyor insanlar üzerinde.. Yani ne bileyim ben İbo çıkıp düşe kalka çıktım ben bu yokuşu derken üzüntü hissetmiyorum ki ama emre aydon bin bıçak var sırtımda biniylede adaşsın.. Her biri hayran sana derken yahut Yalın çıkıp alışmaya çalışmak diye bişey yoook.. Alışmak zorundayım derken hüngür hüngür ağlıyorum.. Yani bence bu Yalın, Emre Aydın, hatta Sezen Aksu, Şebnem Ferah, Tan Taşçı, Tuna Tabu, Gökhan Türkmen gibi adamlar asıl arabesk yapan adamlar.. Ama kaçamayız ki sonuçta hepimizin yaşadığı yaşayabileceği duygulardan hallerden bahsediyorlar hepsi.. Yani acı bağımlısı yapan adamlarda insan sonuçta Caner acı çekmişler ki yazmışlar o şarkıları o şarkılarda kendinden birşeyler bulanlarda İmparator, Baba, Kral, Minik Serçe, Mega Star yapmış adamları..

  2. Caner
    Yazar

    Ahmet sen yanlış anladın sanırım, ben arabeske veya icra edenlere düşman değilim. Ben de zaman zaman arabesk dinliyorum, bakarsan sitenin müzik bölümünde de bu tür müzikler var zaten. Ben film ve müzik yapımcılarının saf, iyi niyetli insanlarımızın duygularını bu şekilde sömürmelerinden bahsettim. Adamlar resmen duygu sömürüsü ile para kazandılar.

    Korhan son zamanlarda mizahi açıdan beslendiğin bir yer varsa acilen ilişiğini kes orayla abi 😀

  3. Korhan

    aceleyle yemek yediğin zamanlarda, lokmayı yutkunurken sivri bi köşesi olduğunu fark edersinde, artık yapılacak bişey yoktur. o yemek borusunu çize çize gider, sen de o anda olayın gelişimini endişeli bi şekilde takip edersin. genelde sonrasında bişey olmaz. bi daha da hatırlamazsın. işte bu söylediğin öyle bişey caner, endişelendim ama sonra unutucağım, hatta unuttum :p

  4. ahmettatar

    Tamam dediğin doğru ama işte ben de diyorum ki Sezen de aşk acısını anlattıda duygu sömürüsü yaptı.. Saflığımızdan değil aslında aslında adını koyamadığımız duygularımızın adını onlar koyduğundan sevdik dinledik bizde diyorum yani.. Herkes disko müziği yapacak değil ya birileri de başka şeylerden bahsetmeli yani olağan bir durum diyorum tuhaf birşey yok bence diyorum.. Yani o resim albüm kapağına koyulmayabilirdi ama albüm ismiyle uygun bir görsel olduğundan tercih etmişler belki.. Adam inşaat işçiliğinden gelmiş sonuçta o zamanki halinden memnun olmadığını şarkılarına yansıtmış albüm kapağıyla da bak eskiden böyleydim demiş.. Hem bence sırf yalın bir poz vermesindense böyle bir resim daha sanatsal.. Çoğu sanatçının albüm kapaklarında sadece süslü püslü fotoğrafları var o fotoğrafların anlattığı birşey yok ama bu fotoğraf birşeyler çağrıştırıyor insanın zihninde.. Bak Korhan’ı acıktırmış mesela..:)

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir