Neyin peşindesin Google?

google-pagerankPagerank güncellemesi mi yaptın ne yaptınsa Egonomik’i PR 2‘den 0‘a düşürmüşsün. Eskiden datacenterların büyük bir kısmı sorgulara 2 derdi şimdi hepsinde Maşallah sıfır çekiyoruz.  Hayır yani onca yıllık hukukumuz var şeyimiz var olacak iş mi şimdi bu? Ben 3 beklerken Google’ım neye dayanarak yaptın bu adiliği? (Zaten pagerank sorgulama biçimini de değiştirmişsin script yazdık çalışmaz hale getirdin duble aşk olsun)

İşin aslı Pagerank değerinin arama sonuçlarında çıkma konusunda artık eskisi kadar büyük bir etkisi yok, yeni sistemde Pagerank değerinizin sonuçlara etkisi 1/10 bilemedin 2/10 gibi.

Şimdi düşünüyorum da bu SEO’cuyum diyenlerin var ya alayının köküne kibrit suyu, hani lan? Ne yaptık veya yapmadıkta sıfır çektik? Şimdi tutup bu söylediklerimden ötürü mevzuyu çok taktığımı düşünebilirsiniz fakat olay o değil, olay reklamverenlerin Pagerank mevzusuna çok önem vermeleri 🙂

Al Pagerankını sok gözüne gözüne, görüşmeyelim Google’ıım,
Üstüme gelmee alkollüyüm istemeden üzerıııım…

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler

Facebook Yorumları

12 Yorum

  1. Caner
    Yazar

    Valla Musticim webmaster tools’tan bi yeniden değerlendirme talebi gönderdim ama henüz bir yanıt yok. Birisi şikayet mi etti ne yaptıysa anlamadım ya.

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir