Egonomik için yeni bir tema lazım

egonomik-tema
Ama arayüzünü başkası çizsin kodunu ben dökeyim. Neden? Çünkü tembelim, böyle armut pişsin ağzıma düşsün istiyorum. Yaratıcılık kısmını şöyle işinin erbabı, delikanlı, koç parçası, kaslı bir arayüzcü üstlensin işin ameleliğini ben yapayım diyorum. Bunun karşılığında ne teklif ediyorum? Valla site ortada gelirleri ortada. Malum ticari bir oluşum değil, aylık ortalama 2.000 – 3.000 TL gibi cüzi bir getirisi var ama bu parayla kime ne yaptırılır değil mi? Bu yüzden teklifim 5 değil, 8 değil, tam 10 puan!

Eskidi lan site eskidi. Bir sürü yeni teknolojler bilmem neler çıktı biz hala 2007 yılında tasarlanmış temayı kullanıyoruz. Tamam üzerine bir sürü geliştirme falan yaptık ama neticede ekleye ekleye gökdelen inşa edildiği nerde görülmüş? Bizimkisi gecekondunun üzerine kat çıkmak gibi oldu. Ben diyorum ki bu gecekonduyu yıkıp arsayı adam akıllı bir müteahhite verelim, planını projesini çizsin ona göre yepisyeni moderin bir bina dikelim. Hem tebdil-i temada ferahlık vardır derler, fena mı olur?

Hayat niye bu kadar zor ya? Saat olmuş gecenin bir yarısı benim aklıma yeni tema mevzusu geliyor. Oturup “ha” desem bir yerlerden başlarım ama mutlaka yarısına gelince şöyle bir bakıp “olmadı bu” der, yarım bırakırım. Yapmadığım şey değil yani.

Son olarak bazı arkadaşlar tırnaklarını yemeyi bırakabilirler, yok öyle 2.000 – 3.000 TL falan şaka yaptım. İçiniz rahat olsun fakir bir blogcuyum kıskanç herifler…

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler

52 Yorum

  1. Ozan212 dedi ki:

    Elimi yemeye başlamıştım ki içimi rahatlattın :D

    Açsın dimi ? Ohhh rahatladım :D

  2. Şuursuz dedi ki:

    Şu son paragrafı yazmasaydın var ya bu gece bana uyku yoktu abi :D

  3. ahmettatar dedi ki:

    Caner vallahi ben çok çok isterim böyle bir projede katkı sağlamayı ama ben de zevksiz herifin tekiyim biliyorsun kaş yapayım derken göz çıkarmayayım yani..:) Ama sen iş bölümü yaparsan seve seve vakit ayırırım bir kaç gece uyumayı veririm hoş zati uyumuyorum ya.. Sen paylaştırırsan bir de açıklarsan güzelce neler yapacağımı ben seve seve üstlenirim görevimi.. Böyle herkesin ortak çalışabileceği bir platformda yapabilirsek bu yeni altyapıyı ne güzel olur da.. Öyle bir platform var mı kullanabileceğimiz onu bilmiyorum..

  4. Özgen ŞERMET dedi ki:

    İlk 3 yorum tam ben.

  5. Serhat dedi ki:

    bencede hoş olur hayırlısı.
    bu arada yorumlar için kullandığın spam sorularından bende istiyorum eklentinin adını yada sen yazdıysan kendisini paylaşırsan çok sevinirim.  :)

  6. Kakarotto dedi ki:

    Abi bi ara ben kendi sitemde transparan tema kullanıyordum. İmkan vermiyorum ama belki siteme bir tık yapmışsındır eskiden. (artık öldü. :D) Eğer istersen öyle bir şeyler yapabiliriz. Gerçi sen şeffaf takılmazsın abi, içini dışını gösterir sitenin. :D 

  7. Emir dedi ki:

    Caner Abi Sitenin Temasını Değiştirmeden Önce Bari Bu Temayı bizede verde herkes yararlansın :)

  8. bymfy dedi ki:

    Ben isterim ki (Küçük bir fikir)  : Cüneyt abi yaşlandı yoruldu  onun yanına yandaşlar koysanız  ismail abinin “hoppp” u Mecnun nasıl!! gibi yada farklı filmlerden random olacak şekilde yeni bağıran ortalığı inleten cüneyt yandaşları  isteriz her açtığımızda farklı bir abi çıksın gibi :)  ( Şimdiden kolay gelsin ) :)  Benim webtasarımla ilgim alakam yoktur ama 2.000 ? 3.000 görünce hadiiii bee ne kazanıyormuş dedim  ama ben pis herif değilim sevindim sonra son notu görünce küçük bir hüsrana uğradım :)

  9. Sabah Kemal Cansu dedi ki:

    Cidden yeni bir tasarıma ihtiyacın var, Egonomik büyük bir site öyle sıradan temalar olmaz. Egonomik’i bilmeyen yoktur heralde emin ol çevrende sana yardım edecek birçok sağlam tasarımcı olacaktır :)

    Kolay gelsin.

  10. kralizasyon dedi ki:

    İyiydi abi böyle. Yakışıyor bu tema sana. Sen bu temaya eklemeler yaparak devam et bence.

  11. Şenol Şengül dedi ki:

    Malum kod denilen zımbırtılar’dan anlamadığım gibi tema tasarlama işide bizi bozar, Caner sende o yetenek vardır kesin, senin yanına lazım olan bir arkadaş. Yanında oturacak ve sana devamlı gaz verecek biri lazım.

    Bu sayede egonomik yeni tasarımına kavuşmuş olacak’ki bizde belki 2013 de yeni egonomik’i görme fırsatına nail olacağız.

  12. Kisiselsacmaliklarim dedi ki:

    Abi kentsel dönüşüme ver gitsin :D

  13. Göksel dedi ki:

    Dudaklarımi yanaklarımı yemeye başlamıştım. İyi ki son paragrafı önceden okudum yoksa, tırnaklara geçiyorum :D
    Şaka bi yana yeni tema yakışır abi, hayırlı olsun şimdiden :)

  14. Mehmet Demiray dedi ki:

    Cüneyt abi kalsın.
    Ana sayfadaki düzen değişmesin yazılarını ana sayfada küçük resimlerle sınırlandırma bence ilgi çekiciliği kalmaz. 

    Bu kadar :)

    Ama değiştirme ya.. Temayı komple yenilemek yerine aynı temayı özünden kopmayacak şekilde çok farklı yerlere çekebilirsin. Bu temayı baştan yaz bence :)) 

  15. Ozan ÖZBUCAK dedi ki:

    ben egonomik’i sırf bu temayla tanıdım, ve egonomik diyince bu mavimsi yeşilimsi tonlardaki mikemmel tema geliyor hep aklıma, hiç gereği yok hiç değiştirme bence, klasikleşir sonra site hep aynı hep aynı zaten. kalsın böyle çok güzel.

  16. TahsinSUNGUR dedi ki:

    Abi bence değiştirme ya. Seni bildim bileli vibrant’lasın ve böyle de kal bence. Mis gibi tema sonuçta. Hem vibrant diye de değil artık Egonomik teması olarak anılıyo. Yine seçim senin sonuçta da ..

  17. Mehmet Demiray dedi ki:

    Yıllar yıllar önceydi yine böyle bir girişimin ziyaretçilerin tarafından engellendi :))
    http://www.egonomik.com/2010/09/egonomikin-yeni-gorunumu-hakkinda/

  18. Caner Öncel dedi ki:

    @Mehmet Demiray aboooov ne iğrençmiş öyle ya hiç hatırlatmayaydın iyiydi valla :)

  19. Ercan Şahin dedi ki:

    bunu beğenirsen üstünde oynayarak renkli hale falan getirerek güzel şeyler ortaya çıkarabilirim

  20. Usluer dedi ki:

    Bu tema iyi be Caner Abi.

  21. adige dedi ki:

    bence, nasip olurda tema yapılırsa birde tema’nın tescil ettirilmesi lazım. malum, bizim emeksiz yemek yiyebilen hırsızlarımız çok fazla. 3 aya kalmaz kopyaları ortalıkta dolaşır.
    işte bu yüzden tescil şart.
    hem bu sayede, kopyalara karşı tazminat ve hukuki mücadele verilerek aylık 2000 – 3000 lira ütopyasına ulaşmış olursun. millet de kıskançlıktan rahatça çatlayabilir. :D

  22. Serhat ATİK dedi ki:

    Bence de bu temaya dokunma abi. Kodlamam zayıf olsa da çizimim iyidir aslında bir tane çizer atarım sana ama bu tasarımı değiştirmeni istemiyorum :)

  23. Kadir dedi ki:

    Caner  bence  tasarım konusunda  senin üstüne yoktur. Ha kendi tasarımlarını beğenmiyorsan o  ayrı konu :D  Bence  bazı  tasarımların mükemmel   :)
    Kazancına gelince  sen çatlatmadın ben çatlatim. 2000 – 3000 tl belki kazanmıyorsunudr  ama 1000 – 2000 arası kessin kazanıyorsundur. Pagerank değerin sıfır  iken ne zaman baksam 10 yada 15 kişi  vardı sitende  ve o zamanlar  aylık ortalama  kazancın yanılmıyorsam paylaştığın adsense konularına göre 200-300 TL’yi  buluyordu.  Pagerank değerin 4 olduktan sonra ise   ne zaman baksam 60, 70, 80 kişi  daima  online  görünüyor ve sayacın da belirlediğine  göre maksimum 1082 kişi online olabilmiş bu sitede.   
    Bu rapora bakılınca belki  3000 tl de kazanıyorsundur  bu  fakir  blogdan :D

  24. BakiHürüm dedi ki:

    bu tema iyi, sağlam stabil çalışıyo iste. olan var olmayan var ^^

  25. Uğur Dalkıran dedi ki:

    Bu tema bence çok iyi. Öyle gecekondu falan değil. :) Alıştık yani. Egonomiğe girdiğim her zaman üstteki İstanbul ve alttaki Cüneyt Abi ile sürekli uğraşıyorum. :) Bence Egonomik böyle kalsın.

  26. Gökhan Kara dedi ki:

    2 – 4 Milyara gerek yokda xxx TL miktarlarında bir bütceniz varsa çalışmak isterim :) Her zaman takip ettiğim bir blogdur. Bu konudada teşekkür etmeyi ihmal edemem.

    Başarılar dilerim, hayırlı bloglamalar :D

  27. Mert dedi ki:

    Bence renk düzenleri değişsin yeter.Onun dışında güzel bir tema.

  28. Sezer dedi ki:

    KelimelerBenim.com ‘u tamamen silmek için Blogger yönetim panelini açmıştım ki bir anda son paragrafı gördüm :)

  29. Can Demir dedi ki:

    Bazı şeylerin aynı kalması gerek , Tema güncel olmayabilir fakat biz ( ki çoğu kişi benimle aynı fikirdedir )  Egonomik’e girdiğimizde headerda uçuşan istanbulu footer sağda cüneyt abimizi hatta sol altta bulunan yeşil turhost logosunu bile görmek istiyoruz. Güncel olmak adına yada daha iyi daha kullanışlı bir arayüz hazırladığı için heba olan birçok blog var. Yapılacak tasarım bundan iyi olabilir , daha kullanışlı olabilir ama büyük ihtimalle bizi egonomikten soğutacaktır.

    Bunu bize yapma.

  30. gevv dedi ki:

    Caner kardeşim şu anki temadan sonrası boşa uğraş olacak temayı değiştirdiğinde bir süre sonra tema için harcadığın zamana üzüleceksin

    şuan iyi durumda büyük ihtimal kmsenin bir şikayetide yoktu niye başına iş açıyorsun :) şimdien söylüyorum kaybettiğin zamanı içeriğe ayırsan çok daha faydalı olur olacak :)

  31. gevv dedi ki:

    “”” tema için harcadığın zamana üzüleceksin “””

    eksik olmuş yeni tema için harcanan zamandan bahsediyorum :)

    baksana daha orta yok bir sürü zaman kaybettirdi :D

  32. Uğur Sağlam dedi ki:

    Abi değişiklik güzel olurda sen bu tema ile tanındın gibi geliyor bana. Mesela Cüneyt abi falan bece farklı şeyler deneyip aynı temayı kullanabilirsin. Tabii yine de sana kalmış ne yaparsan yap istersen WordPress orjinal teması kullan yine ben bu blogdayım :)

  33. sinan dedi ki:

    Allah aşkına şu site ne kadar kazandırıyor kafayı yerim öğrenmezsem :D

  34. AZGUTE dedi ki:

    Caner, kesinlikle değiştirme derim. Bu tema ki egonomik ile özdeşleşen, nete egonomik teması diye nam salan, çakmalarını kuranlarda “lan neden bu bende öyle olmadı” diye forum sitelerinde kod dilendiren bir tema… Şahsım adına bu hali ile ile sevdik biz burayı…

  35. Beraat dedi ki:

    @Sezer E şimdi burada reklam yaptığını söylemeyeceğim ama.. :)

  36. irfan dedi ki:

    caner abi son paragrafı yazmayaydın eyiydi , tam blog açıyodum :)

  37. Sezer dedi ki:

    @Beraat

    Söylemene gerek yok zaten herkes anlamıştır güzel kardeşim :)

  38. Bora dedi ki:

    On numara teman var arkadaşım. Hiç bozma bence. Neden ısrarla tema değiştirmeye çalıştığını anlamadım açıkçası. Bir kere temanı öyle güzel modifiye etmişsin ki -kullanılan renkler de olmasa- temanın orijinalini tasarlayan tanıyamaz. :) Herkes bu haliyle alıştı, zahmete sokma okuyucu kitleni.

    İlla değişiklik yapacaksan da panik butonunu geri getir. İyi oluyordu arada tıklıyorduk. :)

  39. Bora dedi ki:

    Vallahi flood gibi olacak belki ama eklemem gerekiyor. birde şu sayfanın footer’ına sayfanın en tepesine çıkmamızı sağlayacak bir buton koysan fena olmaz. Mouse’un rollerı bozulacak sayende :D

  40. Eren dedi ki:

    Caner abi sen temanın rengini değiştirsen biraz daha yol alabilirsin bu temayla :)

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir