Erik mevsimi başlamış


Bol bol tüketin hacılar, çok kısa bir zaman diliminden bahsediyoruz. Bir kere kaçırdımı insan koca bir sene erik hasretiyle yanıp tutuşuyor. “Ben çok seviyorum ama bizim buralarda bulunmuyor gardaş” diyen varsa leğenimin yarısını böler kargoynan gönderirim, o derece hassasım yani bu konuda.

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler

17 Yorum

  1. göksel dedi ki:

    Afiyet olsun hocam,insan özlüyor gerçekten bende dün gördüm aldım,ama çok tatlıydılar :(
    Eğer seninkiler ekşiyse adresimi yollayayım kargola bana :)

  2. Halis dedi ki:

    ben de bugün baktım tadına :) tabakta durduğu gibi durmuyor hatırlatayım :P

  3. Caner Öncel dedi ki:

    @göksel sağolasın. Benimkiler an itibariyle gayet ekşi, tuza banıp götürüyorum üzerine afiyet. Yaz adresini göndereyim bi kilo :)

    @Halis yeminle ağzın bal yesin, her tanede ekşi ekşi ürpertiyor meret :D

  4. emre dedi ki:

    azımın suyu akıyo uleeeyyynnn, gece gece manav soydurcan bana.

  5. Çağatay dedi ki:

    Erikler değil de, mouse daha bir dikkatimi çekti =) bana onu kargola :D

  6. Caner Öncel dedi ki:

    Aaa her şeyimi iste mausumu isteme benden Çağatay :)

    http://www.egonomik.com/2012/02/sizi-yeni-canavarimla-tanistirayim-logitech-wireless-mouse-g700/

  7. Kenan dedi ki:

    yanındaki tuza bak sanki tekila içiyor gibisin hacı :))

  8. Caner Öncel dedi ki:

    Tuzsuz erik yenir mi ya :)

  9. Serkan dedi ki:

    Dişlerim kamaştı :D

  10. kralizasyon dedi ki:

    Bizim bahçedeki ağaçta da çıkmış erik. Yiyelim hemen! :D

  11. Beraat dedi ki:

    Tuzlayıp yiyeceksin abi,harika oluyor! :)

  12. zeynep dedi ki:

    Allahın nimeti kıymetini bilmeliiyiz

  13. Çağatay dedi ki:

    Mouse hastalığın olduğunu bildiğim için söyledim zaten :D Hani fena mouse’da değil hani. Gün gelir benimde olur :)

  14. baran dedi ki:

    hacı daha dün yedim ama yine canım çekti :D

  15. Muhammet dedi ki:

    Şu an kütür kütür yiyorum :D bu konuyu gördüm, günlerdir erik alacak fırsat kolluyordum, nasip bugüneymiş :D yalnız papaz eriği tuzlanır mı ya :D damak zevki işte herkesin ayrı :D

  16. Muhammet dedi ki:

    Pardon papaz eriği yazmışım. :)

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Muhammet için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir