Film sahnelerini düşünerek hazırladığım müziklerden biri


[audio:http://egonomik.com/mp3/beat/run.mp3]
Kendimi bildim bileli bir gün kendi film şirketimi kurup tüm dünyanın izleyeceği yüksek bütçeli filmler çekmeyi hayal etmişimdir. Müzikle ilgilendiğim zamanlarda da çekeceğim sahneleri aklımda canlandırıp ilgili atmosfere uyan parçalar hazırlardım, en azından hayalimin bir ucundan tutmaya çalışırdım yani. Şimdi o da kalmadı.

Download

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler

23 Yorum

  1. rico dedi ki:

    müdür parça güzel valla benim hoşuma gitti eline saglık

  2. Must! dedi ki:

    Gerçekten çok başarılı Caner bence hayalinin peşinden gitmeye devam et..

  3. kralizasyon dedi ki:

    Görevimiz tehlike havası var bu müzike :D

  4. Mahmut dedi ki:

    Müzikleri kendinmi yaptın acaba? FL Studio ?

  5. Mehmet Demiray dedi ki:

    Kaçış müziği gibi olmuş :)

  6. Caner Öncel dedi ki:

    @Mahmut evet FL Studio kullanarak yapmıştım.

    @Mehmet Demiray aynen ben de onu düşünmüştüm zaten :)

  7. Onur Celik dedi ki:

    başarılı:):)

  8. Korhan dedi ki:

    çok güzel olmuş, aynı müziği daha dolu (daha bitişik, daha ses ses üzerine, arada boşluk hissi oolmadan demeye çalışıyorum ama nasıl denirse) ve daha coşkulu yapmak mümkün olsa çok harika olur.. yani parça olmuş, teknik kısmı kalmış.. bu film çıkacak aga

  9. Caner Öncel dedi ki:

    Adamım ya :)

  10. Talha Okur dedi ki:

    Havalı gözlükler, ileri teknoloji, makineli silahlar ve bu müzik… Uuu hoş bişeyler oldu :)

  11. Şenol Şengül dedi ki:

    Yönetmenim çok başarılı buldum müziği,iyi bir filmde süper olur.

  12. Uğur Sağlam dedi ki:

    Yönetmen olacak adamışsın :)

  13. Ramazan Turgay dedi ki:

    Süper olmuş. Tebrik ederim :)

  14. Onur dedi ki:

    Kendi hazırladığım derken,klavye ve dj yazılımı kombinasyonu mu?

  15. Beraat dedi ki:

    Emeğine sağlık abicim fena değil güzel olmuş. :)

  16. Onur dedi ki:

    Çok güzelmiş.İleride ben de kullanacam bu programı müzikle ilgilenen biri olaraktan :D

  17. 2kr2.com dedi ki:

    Bu arada benimde böyle bir hayalim vardı fakat sonra baktım olmuyor ben de senaryoyu yazıp öyle bıraktım. Bence denemelisin.

  18. Musa dedi ki:

    Çok kalite olmuş bide sayfanın köşesinden Cüneyt Arkının çıkın gidin burdan repliğini açtım daha bi kaliteli oldu :D

  19. Gökhan dedi ki:

    Aslında ilk girişi ben şöyle düşündüm….6-7 SWAT Timleri böyle etrafı arıştırıyor kaçak da onlardan kaçıyor,kaçarken bir aksilik yaşanıyor gözcülerden biri kaçağı görüyor VE!(Müzik hızlanmaya başlar)Sonrası belli zaten.Aslında amatör olarak siz de bunu yapabilirsiniz :)

  20. mustikina dedi ki:

    abi swatlar içeri girmeye hazırlanıyorlar ve aniden giriyorlar gibi :D

  21. mert dedi ki:

    hacı abi link patlamış yeniliyiverde bi dinleyem yaw merak ettim

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Korhan için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir