Hastayım


Bunu gelecekte, sağlıklı olduğum zamanlarda şu an çektiklerimi hatırlatacak bir not olarak yazıyorum. Bütün kemiklerim ağrıyor, midem bulanıyor, aşırı derecede terliyor bir yandan da üşüyorum. Bin sekizyüz kırk altı tane tişört değiştirdim ve hala terlemeye devam ediyorum. Bundan sonra buzlu buzlu sular, meşrubatlar içip, terim soğusun diye cereyanda durmadan önce bir kere daha düşünürüm İnşallah.

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler

29 Yorum

  1. Birkan dedi ki:

    Caner hocam geçmiş olsun,boğazlar için ada çayı tavsiyemdir bir kupa bardağa 3-4 yaprak ada çayı ve sıcak su fakat şekersiz,ramazanda soğuk su ile imtihanım ağır olduğu için iftardan sonra mutlaka içerim…tekrar geçmiş olsun ;)

  2. Beraat dedi ki:

    Geçmiş olsun abi ALLAH acil şifalar versin. :)
    Bende öyleyimde senin durum benden vahim işin zor,sabırlı ol. :)

  3. Caner Öncel dedi ki:

    Eyvallah beyler eksik olmayasınız.

    @Birkan soğuk su olmadan olmuyor ya, iftarı 1 – 1.5 litre suyla açıyorum, sahura kadar devam ediyor böyle :) Limonlu papatya çayı da iyimiş dediler onu da tavsiye ederim.

    @Beraat sana da geçmiş olsun kardeşim.

  4. Kudret Çayıroğlu dedi ki:

    Geçmiş olsun Caner. :)

  5. yusuf dedi ki:

    Geçmiş olsun. Ben de bir haftayı devirdim. Cereyandan kesinlikle uzak durmak gerek.

  6. forzamad dedi ki:

    Geçmiş olsun caner kardeş…

  7. Halis dedi ki:

    geçmiş olsun üstad :)

  8. waroi dedi ki:

    geçmiş olsun, yazın hasta olmak daha da kötü bu sıcakta da hiç çekilmez.. :)

  9. Caner Öncel dedi ki:

    Teşekkür ederim arkadaşlar.

    Evet valla hiç çekilmiyor ya, beynim kazan gibi oldu :)

  10. ahmettatar dedi ki:

    Caner büyük geçmiş olsun eklem kas ağrıları için muscoril adlı bir hap var ondan bir tane al diyicem ama sağlık bakanlığı müfettişleri peşime takılmasın sonra demiyorum o yüzden.. Reklamlar varya öyle şu ilacı kullan bomba gibi olursun falan..:) Bu arada sen bir yazında yaz kış profesyonel olarak terliyorum falan demiştin ya normal yani kaçbin tshirt değiştirmen her zaman ki halin alışamadın mı hayla..:)

  11. gevv dedi ki:

    Caner kardeşim geçmiş olsun acil şifalar dilerim

  12. Mehmet Çelikkaya dedi ki:

    Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

  13. Çağrı Mustafa Alkan dedi ki:

    Bizi hep böyle güzel havalar mahvetti. Orhan Veli senin için yazmış Caner :) Bu arada klima faktörünün büyük etkisi olduğunu düşünüyorum .

  14. Uğur Dalkıran dedi ki:

    Geçmiş olsun abiciğim. Yakın zamanda iyileşmen en büyük temennimiz.

  15. ahmettatar dedi ki:

    Çağrı klima dedin de bu sene inanılmaz sayıda klima satıldı İstanbul da biliyor musun.. Geçen gün Suudi Arabistan dan bir müşteri geldi eskiden diyor biz orda klimalar yokken ıslak mendille yüzümüzü silerdik yetrdi diyor şimdi klimalar o kadar çok ki onların dış üniteleri sıcak hava üfleyip havanın sıcaklığını iyice yükseltiyorlar dedi.. Yakında Türkiye de de böyle olacak klimalar yüzünden daha fazla sıcaklık olacak dedi.. Yersiz oldu ama anlatayım dedim aklıma gelmişken..

  16. Usluer dedi ki:

    Çok geçmiş olsun abi. Eğer klimanın altında falan kaldıysan bu havalarda çok sıkıntı valla.

  17. Caner Öncel dedi ki:

    Sağolun arkadaşlar teşekkür ederim hepinize, bugün biraz daha iyiyim çok şükür :)

  18. kralizasyon dedi ki:

    Ne diyelim… Geçmiş olsun.

  19. bymfy dedi ki:

    Geçmiş olsun… 

  20. PaRSeF dedi ki:

    Geçmiş olsun caner , kötüysen takalım bir kokteyl =)

  21. Emre dedi ki:

    Allah Şifa versin, üstad.

  22. Caner Öncel dedi ki:

    Cümleten teşekkür ederim arkadaşlar, iyileştim çok şükür :)

  23. zeki dedi ki:

    Geçmiş olsun. Acaba şu cüneyt abiden sonra tarkan koyabilir misin ? Sözleride  hazır.   “Atıl kurt hav hav hav”

  24. Çağrı Mustafa Alkan dedi ki:

    @ahmetattar Bak bunu hiç düşünmemiştim. Mantıklı fikir aslında, bak benim de aklıma ne geldi. Bu klimaları kışın ters çevirerek sıcak hava olayını gerçekleştirebiliriz :)

  25. ahmettatar dedi ki:

    Yok Çağrı ne gerek var zaten kardeşim kışında klimaları ısınma için kullanıyorlar ya klimaların hem ısıtma hem soğutma seçenekleri var o zamanda yine dışarıda sıcak hava oluşumuna neden oluyor yani dış ünite çalıştıkça atmosferde bir sıcak hava kütlesi oluşmasına neden oluyor yüzbinlerce evde yüzbinlerce klima çalıştığını düşününce aynı anda oluşan sıcak hava kütlesi doğanın dengesini bozmaya yeter gibi geliyor.. Yani misal şimdi İstanbulda çoğu kişi ısınma için doğalgazı tercih etse de birkaç yıl sonra ısınma ihtiyaçları için de klimaları tercih ettiğinde herkes işte o zaman kışın kar yağmayabileceği iklim normallerinin değişebileceği günler yaklaşıyor..

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir