Ruh hastası oyuncak: Minyatür top


Psikolojik sorunları olanlar için ideal bir oyuncak: Minyatür top. Aslında oyuncak falan değil, bildiğin böyle fitili olan, barut doldurulan ve kendi çapında yıkım gücüne sahip olan bir top. Nerden edinebiliriz acaba?..

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler

9 Yorum

  1. Bora dedi ki:

    Oyuncaktan ziyade ,savunma sanayisinin temelini oluşturan ,küçük ama etkisi büyük bir şey olmuş bu.=)Kalın bardağı bile deldi.Yanındaki bilgisayara bir şey olur diye bekledim ama hedefinden sapmadan 12 den vurdu her şeyi ruh hastası oyuncak gerçekten.=)

  2. forzamad dedi ki:

    harbiden süper bisey :D bundan bitane almak lazım :D pc mi eve gelen veletlerden korumak için :D + merek ediyorum insan vucudunda nasıl bi etki yaratır ??

  3. Atom dedi ki:

    o bardağıda kırdına göre baya iş var bu topda, alıcan saçmaları tektek atıcan böyle keyfi olarak , bende olsa bu balkondan febeli karşı komşuyu vurrum

  4. forzamad dedi ki:

    bana kalsa barutunu azarlıp vuruş gücünü düsürüp arka bahsedeki garip hayvanlara atarım :)

  5. Fuat dedi ki:

    İçimizdeki piskopatları açığa çıkardın Caner. Tabrikler:))

  6. Caner Öncel dedi ki:

    Yani insanların hem Egonomik okuyup hem de ruh sağlıklarına mukayet olabilmelerini bekleyemezsin ama demi Fuat :)

  7. forzamad dedi ki:

    caner googlenin oyuncağı falan yokmu bu küçük topla vuralum :D

  8. Caner Öncel dedi ki:

    O küçük topu ben bi elime geçirebilsem önce Dmoz’un Türk editörleri üzerinde deneyecem forzamad :)

  9. forzamad dedi ki:

    farketmez :D ele geçsinde :D vardiyeli dalarız saga sola :D

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir