Yarışmaya var mısın? Beleş T-Shirt kazanmak isteyenler!

egonomik-yarisma-1

Bu yarışma sonuçlandı! [ Sonuçlar ]

Yarışmaya var mısın?
Egonomik’te yer alan yazılardan 3 tanesine böcek yerleştirdik (bildiğin böcek). Yapman gereken şey bu böcekleri en kısa sürede bulup bize göndermek. Çekiliş, kura yok, böcekleri ilk bulana dengesiztarz.com sitesinden harika bir webmaster t-shirti hediye!

Böcekleri nasıl bulacağım?
Yapman gereken şey hemen Egonomik’in sayfalarını karıştırmaya başlamak. Farklı kategorilerde yer alan 3 tane ayrı yazının içerisinde rastlayacağın 3 ayrı böcek resmini, resmin bulunduğu yazı adresi ve yazı başlığıyla birlikte adresi aracılığıyla bize göndermek.

Peki ya böcek möcek bulamazsam?
Dert etme, buna benzer bir kaç yarışmamız daha olacak, şansını bir de onlarda denersin.

Doğru yanıtı kimin önce gönderdiğini nerden bileceksiniz?
Biz bu konuda tamamen Gmail’in yalancısı olacağız. Onun bize söyleyeceği e-mail teslim tarih ve saati kazananı belirlemek için tek etken olacak.

Peki ya hediyeyi kazanırsam fakat göndermezseniz?
Vallahi gönderecez, paramız olmazsa borç alacağız öyle gönderecez, onu da bulamazsak kendi ellerimizle triko usulü size özel örüp yine göndereceğiz.

Kargo ücreti? Gizli saklı ödemeler? Elim cebime gidecek mi?
Neyiz biz Mynet mi? Gizli saklı hiç birşey yok beleş diyorsak beleş, kargo ücretini de biz ödeyeceğiz!

Kaç katılım hakkım var?
Yarışmatının formatına tekrar bakmanı tavsiye ederim, ne “kaç katılım hakkı”? böcekleri bul gönder işte.

Yarışma ne zaman sonuçlanacak?
Yarışma sonucu için herhangi bir tarih sınırı yok, ilk doğru yanıt sahibine hediye olarak döner, biz de bir süre sonra burdan kazananı duyururuz.

Böcekler neye benziyor?
Buna:

Örnek katılım:

Böcekleri buldum ben!
Ad, soyad: Süleyman Tokuş
Şehir / Adres: Şu sokak No: 10 / İstanbul
Telefon: 05xxxxxxxxx

1- Kurban Olurum
http://www.egonomik.com/2009/09/kurban-olurum/

2- Kurban Olmam
http://www.egonomik.com/2009/09/kurban-olmam/

3- Sen Kurban Ol
http://www.egonomik.com/2009/09/sen-kurban-ol/

Katılım esnasında telefon numaranızı es geçmemenizi cân-ı gönülden diliyoruz. Telefon numaranız bizim size “Hediyeni aldın hayırlı olsun, hadi şimdi bi fotoğrafını çekip gönder de sitede yayınlayalım, herkes görsün” şeklinde baskı yapabilmemiz için gerekli.

Başarılar!

İlginizi Çekebilecek Diğer İçerikler

22 Yorum

  1. Mustinet dedi ki:

    Umarım örnek böceğin adı ile sitedeki böcüklerin adı aynı değildir:D

  2. zac_i_e dedi ki:

    bu böcek sayılıyo mu :D bi böceğim kaldı :D

  3. Caner Öncel dedi ki:

    @Mustinet: denemesi bedava hehe :D

    @zac_i_e: keşke sayılsaydı :) diğerlerini buldun demek vayy :)

  4. zac_i_e dedi ki:

    eee hala hepsini bulan çıkmadı mı :D

  5. Cevdet dedi ki:

    Yupii:D Ama ben Kosova-Prizren’de yaşıyorum yani Balkanlarda:) Diyelimki ben buldum yani buraya kadar gelir mi Tişört :D

  6. Caner Öncel dedi ki:

    @Cevdet biz sözümüzün eriyiz, kutuplarda da yaşasan göndeririz de Kosova için belki astarı yüzünden fazla olabilir gibi :D

  7. Cevdet dedi ki:

    :D
    Neyse oyalanmiyim ben,bütün konuları aramam lazım.. :D

  8. zac_i_e dedi ki:

    aradım taradım yok :D bi tane böcek eksik :D ama sineği böcekten sayarsak tam oluyo :D yada bu bi kandırmaca :D Caner bize zorla bütün yazılarını okutmak istiyo :D

  9. Caner Öncel dedi ki:

    Aşk olsun Zekai sana bi t-shirt sözüm olsun ya ne demek sineği de sayarız bukalemunu da :) Madem o kadar uğraştın şöyle bir ipucu vereyim; böcek resimlerinin hepsi sola yaslı değil o yüzden gözden kaçırmışsındır :)

  10. zac_i_e dedi ki:

    hakkaten ya ben hep sol tarafa baktım :D ama 2 tur attım dün şaşı oldum biraz :D
    bana t-shirt sözün varsa aramama gerek kalmadı o zaman hehe :D :D :D

  11. Cevdet dedi ki:

    Hocam bütün siteyi gezdim tüm konuları ezberledim,ama bi türlü bulamadım bu böcekler nerde yahu böcek ilacı mı attın ne :D Bi türlü bulamadım.. :D
    Aceba bi örnek verirmisin yani sayfaya girdiğimizde nerde oluyor yukarda mı aşağıda mi sağda mı solda mı ? :) Yani konunun içinde mi :)

  12. Caner Öncel dedi ki:

    Hehehe Cevdet “böcek ilacı” esprine bayıldım :D Abi konunun içinde yazı metninin içinde, ikisi sola dayalı biri sağa daha ne diyim. Hakikaten bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim, vay anasını :)

  13. Cevdet dedi ki:

    Sağolasın..:D
    Şaka maka zor..Yine bütün konuları gezerim ama vaktim yok :) Yarın 7’de okul varda ( Burda okullar biraz erken başladı :D ) Onun için Bakamayacam,şimdiden kazanan arkadaşı can-ı gönülden tebrik ederim.. :)
    “Önemli olan katılmaktı” dimi :D

  14. Caner Öncel dedi ki:

    Sıkma canını Cevdet daha çok yarışma yapacaz İnşallah ;) Sana iyi dersler dileyelim o zaman.

  15. Cevdet dedi ki:

    Teşekkürler..Neyse kafaya taktım yine bakacam :)
    İlerde yarışma yaparken yine T-shirt ödüllü yaparmısın ?
    Bu arada siteyi dolaşırken eski konulardan ilgimi çekenler oldu :)

  16. zac_i_e dedi ki:

    bi mail gelmiş olması lazım tarafımdan :D ulen çok çakalım ha :D

  17. Caner Öncel dedi ki:

    “Bu arada siteyi dolaşırken eski konulardan ilgimi çekenler oldu” demekki yarışma en azından senin için amacına ulaştı hehe :) Tabiki t-shirt de olacak daha farklı şeyler de ;)

  18. Caner Öncel dedi ki:

    Evet Zekai mailini aldım ve görünen o ki ilk yarışmanın kazananı sensin, tebrik ederim ;)

  19. Cevdet dedi ki:

    Arkadaşı tebrik ederim..
    Linkleri paylaşırmısınız :D Merak ettim hangi konularda şu böcekler

  20. zac_i_e dedi ki:

    teşekkür ederim gerçekten güzel bi yarışmaydı :D bidahaki yarışmayı sabırsızlıkla bekliyorum :D :D

  21. Caner Öncel dedi ki:

    @Cevdet: http://www.egonomik.com/2009/09/ilk-yarismamiz-sonuclandi/

  22. zeynep dedi ki:

    beles tshirte vardim ama sanirim gec kalmisim :) 1 sene kadar.
    www.turktshirt.com adresinde de umarim odullu bir yarisma olur

Uyarı: Yorumlarda link kullanmayınız. Link içeren yorumlar otomatik olarak spam kabul edilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir